نقد و بررسی سریال Gen V

نقد و بررسی سریال Gen V

یکی از موفق‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های ابرقهرمانی چند سال اخیر سینمای آمریکا، The Boys است که بر اساس کتابی با همین نام نوشته گارث انیس (Garth Ennis) و داریک رابرتسون (Darick Robertson) ساخته شده است. داستان این سریال درباره گروهی از شورشی‌های آتش به اختیار است که برای مقابله با افرادی که توانایی بالایی دارند از قدرتشان سو استفاده می‌کنند. معمولا زمانی که یک سریال به شهرت می‌رسد و طرفداران بسیاری پیدا می‌کند، پس از اتمام سریال‌ اصلی، اسپین‌آف‌های مختلفی هم به دنبال آن ساخته می‌شوند. سریال Gen V اسپین‌آف جدید سریال The Boys است که به تازگی و در روزهای پایانب ماه سپتامبر 2023 منتشر شده است. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم تا در مطلب پیش رو این سریال را معرفی کنیم، مروری بر داستان سریال داشته باشیم و عوامل سازنده و بازیگران آن را بشناسیم. با گپ فیلم همراه باشید.

 

سریال Gen V یا ژن وی جدیدترین اسپین‌آف سریال پرطرفدار The Boys  است که در ژانر ابرقهرمانی و کمدی سیاه ساخته شده است. این سریال توسط نلسون کرگ (Nelson Cragg)، استیو بویوم (Steve Boyum)، ریچل گولدبرگ (Rachel Goldberg) و فیلیپ اسگریسیا (Philip Sgriccia) کارگردانی شده و نگارش فیلم‌نامه آن هم بر عهده گارث انیس، ایوان گلدبرگ Evan Goldberg، چلسی گریت (Chelsea Grate)، لورن گریر (Lauren Greer)، اریک کریپکه Eric Kripke، داریک رابرتسون، کریگ روزنبرگ Craig Rosenberg، وی نینگ یو (Wei-Ning Yu)، جسیکا چو (Jessica Chou)، برنت انگلستاین (Brant Englestein)، اریکا روزبه (Erica Rosbe) و زک شوارتز (Zak Schwartz) بوده است.

 

تهیه‌کنندگی سریال نیز توسط کریگ روزنبرگ، ست روگن Seth Rogen، ایوان گلدبرگ، جیمز ویور (James Weaver)، نیل اچ موریتز (Neal H. Moritz)، اوری مرمور (Ori Marmur)، پاوون شتی (Pavun Shetty)، کن لوین (Ken Levin)، جیسون نتر (Jason Netter)، میشلا استار (Michaela Starr)، گارث انیس، داریک رابرتسون، میشل فازکاس (Michele Fazekas)، تارا باترز (Tara Butters)، سارا کاربینر (Sarah Carbiener)، اریکا روزبه، آیشا پورتر کریستی (Aisha Porter-Christie)، جودالینا نیرا (Judalina Neira) و زک شوارتز (Zak Schwartz) انجام شده است.

 

فیلمبرداری سریال در شهر تورنتو کانادا انجام شده و ساخت آن هم توسط کمپانی Point Grey Pictures، شرکت Kripke Enterprises، کمپانی Original Film، شرکت فیلمسازی Fazekas & Butters، استودیوهای Amazon و استودیوهای Sony Pictures Television بوده است. ضمنا Amazon Prime Video هم مسئولیت انتشار این سریال را بر عهده داشته است.

 

داستان سریال Gen V

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم این سریال یک اسپین آف از سریال اصلی یعنی " پسران " است. سریال ژن وی روایت‌گر گروهی از ابرقهرمانان جوان است که در تنها کالج آمریکایی که ویژه ابرقهرمانان است مشغول به تحصیل هستند اما هنوز با دنیای بی رحم ابرقهرمانی آشنا نشده‌اند. دنیایی که آرمان‌های شخصیتی و اخلاقی آنها را به چالش کشیده و مورد آزمایش قرار می‌دهد.

 

بازیگران سریال Gen V

بازیگران مختلفی در این سریال حضور دارند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

تولید و توسعه سریال Gen V

سپتامبر سال 2020 بود که اعلام شد یک اسپین آف از سریال پرطرفدار پسران ساخته خواهد شد که کریگ روزنبرگ نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده خواهد داشت. در حدود یک سال بعد یعنی سپتامبر 2021، آمازون دستور ساخت این سریال را صادر کرد و تهیه‌کنندگان اجرایی آن معرفی شدند. کارهای پیش‌تولید سریال تا ماه می 2022 به طول انجامید و فیلم‌برداری در همین ماه در دانشگاه میسیساگا شهر تورنتو آغاز شد. فیلمبرداری در ماه جولای و در منطقه حفاظت شده پرمپتون ادامه پیدا کرد و در سپتامبر 2022 به پایان خود رسید.

 

دانلود سریال Gen V

سریال‌های ابرقهرمانی همیشه طرفداران فراوانی دارند و در میان پربیننده‌ترین آثار کمپانی‌های سازنده جای می‌گیرند. این سریال هم که اسپین آف یک سریال مشهور است قطعا برای طرفداران سریال The Boys بسیار جذاب است و علاقمندان به این داستان‌ها ثانیه‌شماری می‌کنند تا سریال ژن وی منتشر شود. اگر شما هم از طرفداران سریال پسران هستید یا اینکه با مطالعه این مطلب به دیدن سریال علاقمند شده‌اید می‌توانید برای مشاهده آنلاین یا دانلود سریال Gen V به گپ فیلم مراجعه کنید. برای دسترسی به گپ فیلم کافی است از طریق یکی از اپلیکیشن‌های اندروید، اندروید تی وی، نسخه PWA محصولات اپل یا نسخه وب سایت گپ فیلم وارد پلتفرم شوید و پس از ثبت نام به آرشیو بزرگ گپ فیلم دسترسی داشته باشید.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳