ژن وی

ژن وی
دوبله فارسی

Gen V

۱۶۰۴
۹۴%
7
۲۰۲۳
|
1 Season
اکشن | ماجراجویی | کمدی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
سریال درام و اکشن، در دنیای گسترده و پرجنب و جوش "The Boys" روایت می‌شود و به دنبال گروهی از جوانان در دانشگاهی مخصوص ابرقهرمانان است. این دانشگاه، محلی برای آموزش و پرورش نسل بعدی ابرقهرمان‌ها است. داستان این سریال بر تلاش‌های این جوانان برای کشف هویت خود، مهارت‌های فردی و محدودیت‌های اخلاقی در دنیایی متمرکز بر قدرت و شهرت تمرکز دارد. شخصیت‌های اصلی، مجموعه‌ای از دانشجویان با توانایی‌ها و پس‌زمینه‌های متنوع هستند، هر کدام با چالش‌ها و کشمکش‌های خود دست و پنجه نرم می‌کنند. در حالی که آن‌ها با فشارهای اجتماعی، عاطفی و فیزیکی مواجه می‌شوند، روابط پیچیده‌ای میان آن‌ها شکل می‌گیرد، و هر کدام در تلاشند تا جایگاه خود را در جهان ابرقهرمان‌ها پیدا کنند. "Gen V" با ترکیبی از عناصر درام، اکشن، و کمی طنز سیاه، به بررسی تم‌هایی مانند قدرت، مسئولیت، و اثرات فرهنگ شهرت در جامعه می‌پردازد. این سریال به تصویر کشیدن جهانی است که در آن ابرقهرمان بودن به اندازه شخصیت‌های انسانی آن‌ها پیچیده و چالش‌برانگیز است.
...
۱۶۰۴
۹۴%
7
سریال Gen V محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویی, کمدی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است.

 سریال درام و اکشن، در دنیای گسترده و پرجنب و جوش "The Boys" روایت می‌شود و به دنبال گروهی از جوانان در دانشگاهی مخصوص ابرقهرمانان است. این دانشگاه، محلی برای آموزش و پرورش نسل بعدی ابرقهرمان‌ها است. داستان این سریال بر تلاش‌های این جوانان برای کشف هویت خود، مهارت‌های فردی و محدودیت‌های اخلاقی در دنیایی متمرکز بر قدرت و شهرت تمرکز دارد.
شخصیت‌های اصلی، مجموعه‌ای از دانشجویان با توانایی‌ها و پس‌زمینه‌های متنوع هستند، هر کدام با چالش‌ها و کشمکش‌های خود دست و پنجه نرم می‌کنند. در حالی که آن‌ها با فشارهای اجتماعی، عاطفی و فیزیکی مواجه می‌شوند، روابط پیچیده‌ای میان آن‌ها شکل می‌گیرد، و هر کدام در تلاشند تا جایگاه خود را در جهان ابرقهرمان‌ها پیدا کنند.
"Gen V" با ترکیبی از عناصر درام، اکشن، و کمی طنز سیاه، به بررسی تم‌هایی مانند قدرت، مسئولیت، و اثرات فرهنگ شهرت در جامعه می‌پردازد. این سریال به تصویر کشیدن جهانی است که در آن ابرقهرمان بودن به اندازه شخصیت‌های انسانی آن‌ها پیچیده و چالش‌برانگیز است. اگر به این سریال علاقه داشتید، تماشای سریال چرخ زمان از همین ژانر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳