حشاشین

حشاشین
دوبله اختصاصی

The Assassins

۱۱۷۲
۹۰%
8
۲۰۲۴
|
1 Season
اکشن | ماجراجویی | زندگی نامه | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: مصر
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
حشاشین، یک سریال تاریخی و اکشن، روایتگر داستان یک گروه از قاتلین حرفه‌ای در قرن یازدهم است. این سریال با زمینه‌ای از توطئه‌ها، رازهای پنهان و ماموریت‌های خطرناک، مخاطب را به دل دوران تاریک تاریخ می‌برد. شخصیت‌های اصلی، اعضای فرقه‌ مخفی به نام حشاشین هستند که تحت رهبری یک استاد کاریزماتیک به نام حسن الصباح، به اجرای عملیات‌های ترور علیه مقامات بلندپایه و تأثیرگذار سیاسی می‌پردازند. در این میان، داستان‌هایی از وفاداری، خیانت و قدرت طلبی در هم تنیده می‌شوند و باعث شکل‌گیری درگیری‌های درونی و مبارزات قدرت بین شخصیت‌ها می‌گردد. سریال از زاویه‌های مختلف به تحلیل شخصیت‌های پیچیده‌اش می‌پردازد، هر کدام با اهداف و انگیزه‌های منحصر به فرد خود. با پیشروی داستان، مخاطب شاهد تحولات شخصیت‌ها و تأثیر رویدادها بر زندگی و انتخاب‌های آن‌ها است. علاوه بر جنبه‌های دراماتیک، حشاشین به بررسی تاریخی عمیق و دقیقی از دوران مورد نظر می‌پردازد، بازتابی از تنش‌های سیاسی و اجتماعی آن دوره.  اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال جلال الدین خوارزمشاه را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۱۷۲
۹۰%
8
سریال The Assassins محصول کشور مصر میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویی, زندگی نامه در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال حشاشین بازیگرانی چون Karim Abdel Aziz, Sammy Sheik, Fathi Abdulwahhab و... به ایفای نقش پرداخته اند.

حشاشین، یک سریال تاریخی و اکشن، روایتگر داستان یک گروه از قاتلین حرفه‌ای در قرن یازدهم است. این سریال با زمینه‌ای از توطئه‌ها، رازهای پنهان و ماموریت‌های خطرناک، مخاطب را به دل دوران تاریک تاریخ می‌برد. شخصیت‌های اصلی، اعضای فرقه‌ مخفی به نام حشاشین هستند که تحت رهبری یک استاد کاریزماتیک به نام حسن الصباح، به اجرای عملیات‌های ترور علیه مقامات بلندپایه و تأثیرگذار سیاسی می‌پردازند. در این میان، داستان‌هایی از وفاداری، خیانت و قدرت طلبی در هم تنیده می‌شوند و باعث شکل‌گیری درگیری‌های درونی و مبارزات قدرت بین شخصیت‌ها می‌گردد.
سریال از زاویه‌های مختلف به تحلیل شخصیت‌های پیچیده‌اش می‌پردازد، هر کدام با اهداف و انگیزه‌های منحصر به فرد خود. با پیشروی داستان، مخاطب شاهد تحولات شخصیت‌ها و تأثیر رویدادها بر زندگی و انتخاب‌های آن‌ها است. علاوه بر جنبه‌های دراماتیک، حشاشین به بررسی تاریخی عمیق و دقیقی از دوران مورد نظر می‌پردازد، بازتابی از تنش‌های سیاسی و اجتماعی آن دوره. 

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال جلال الدین خوارزمشاه را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
Karim Abdel Aziz
Karim Abdel Aziz
بازیگر
بازیگر
Sammy Sheik
Sammy Sheik
بازیگر
بازیگر
Fathi Abdulwahhab
Fathi Abdulwahhab
بازیگر
بازیگر
Karim Abdel Aziz
Karim Abdel Aziz
بازیگر
بازیگر
Sammy Sheik
Sammy Sheik
بازیگر
بازیگر
Fathi Abdulwahhab
Fathi Abdulwahhab
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳