خاندان نینجاها

خاندان نینجاها
دوبله اختصاصی

House of Ninjas

۸۱۱
۹۲%
7
۲۰۲۴
|
1 Season
اکشن | درام | تاریخی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
در سریال خاندان نینجاها داستان در دوران مدرن جریان دارد، جایی که نوادگان یک خاندان نینجا باستانی در ژاپن، میراث پیشینیان خود را در جهانی که توسط تکنولوژی و سیاست‌های پیچیده رقم خورده است، حفظ می‌کنند. این خانواده که برای قرن‌ها در پنهان کاری زیسته، اکنون مجبور به مقابله با بزرگترین بحران تاریخ ژاپن هستند. خانه نینجاها، ترکیبی است از عناصر سنتی هنرهای رزمی با جنگ‌افزارهای مدرن، که نشان دهنده تلاش برای حفظ تعادل بین گذشته و حال است. با شخصیت‌های پیچیده و توسعه‌یافته، این سریال به ماجراجویی‌های این خانواده می‌پردازد که هم برای حفاظت از میراث خود و هم برای محافظت از جهان در برابر تهدیدات نوین، می‌جنگند. خاندان نینجاها یک سریال مهیج و عمیق است که باعث می‌شود تماشاگران به قدرت تغییر و سازگاری انسان ایمان بیاورند. اگر از تماشای سریال‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال آوای راهزنان را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۸۱۱
۹۲%
7
سریال House of Ninjas محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر اکشن, درام, تاریخی در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال خاندان نینجاها بازیگرانی چون Kento Kaku, Yôsuke Eguchi, Tae Kimura و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در سریال خاندان نینجاها داستان در دوران مدرن جریان دارد، جایی که نوادگان یک خاندان نینجا باستانی در ژاپن، میراث پیشینیان خود را در جهانی که توسط تکنولوژی و سیاست‌های پیچیده رقم خورده است، حفظ می‌کنند. این خانواده که برای قرن‌ها در پنهان کاری زیسته، اکنون مجبور به مقابله با بزرگترین بحران تاریخ ژاپن هستند. خانه نینجاها، ترکیبی است از عناصر سنتی هنرهای رزمی با جنگ‌افزارهای مدرن، که نشان دهنده تلاش برای حفظ تعادل بین گذشته و حال است. با شخصیت‌های پیچیده و توسعه‌یافته، این سریال به ماجراجویی‌های این خانواده می‌پردازد که هم برای حفاظت از میراث خود و هم برای محافظت از جهان در برابر تهدیدات نوین، می‌جنگند. خاندان نینجاها یک سریال مهیج و عمیق است که باعث می‌شود تماشاگران به قدرت تغییر و سازگاری انسان ایمان بیاورند.

اگر از تماشای سریال‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال آوای راهزنان را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Kento Kaku
Kento Kaku
بازیگر
بازیگر
Yôsuke Eguchi
Yôsuke Eguchi
بازیگر
بازیگر
Tae Kimura
Tae Kimura
بازیگر
بازیگر
Kento Kaku
Kento Kaku
بازیگر
بازیگر
Yôsuke Eguchi
Yôsuke Eguchi
بازیگر
بازیگر
Tae Kimura
Tae Kimura
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳