قتل های پمبروک شایر

قتل های پمبروک شایر

The Pembrokeshire Murders

۷۵
۹۷%
7
۲۰۲۱
|
1 Season
جنایی | درام | تاریخی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: انگلستان
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
مینی سریال قتل‌های پمبروکشایر بر اساس وقایع واقعی ساخته شده و داستان تحقیقات پلیس برای حل معمای دو پرونده قتل دوگانه است که در دهه 1980 در منطقه پمبروکشایر ولز رخ داده است. این سریال مهیج به دنبال استیو ویلکینز، کارآگاه بازنشسته بازپرسی، با بازی لوک اوانز است که با استفاده از روش‌های تحقیق مدرن و تجزیه و تحلیل DNA تلاش می‌کند تا مجرم، جان کوپر را که یک سارق خشن و قاتل سریالی است، محکوم کند. کوپر پیش از این به خاطر جرایم دیگری در زندان بوده و در آستانه آزادی قرار دارد. سریال شرح می‌دهد چگونه ویلکینز و تیمش با کمک شواهد به دست آمده، شخصیت واقعی کوپر را آشکار می‌سازند و او را برای جرایمی که مدت‌ها پیش انجام داده به دادگاه می‌کشانند. این مینی‌سریال نه تنها روی جنایات و تحقیقات تمرکز دارد، بلکه به تأثیرات آن بر قربانیان، خانواده‌های آنها، و جامعه کوچک پمبروکشایر نیز می‌پردازد. اگر از تماشای سریال‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال فروپاشی را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۷۵
۹۷%
7
سریال The Pembrokeshire Murders محصول کشور انگلستان میباشد و در ژانر جنایی, درام, تاریخی در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درسریال قتل های پمبروک شایر بازیگرانی چون Luke Evans, Keith Allen, Caroline Berry و... به ایفای نقش پرداخته اند.

مینی سریال قتل‌های پمبروکشایر بر اساس وقایع واقعی ساخته شده و داستان تحقیقات پلیس برای حل معمای دو پرونده قتل دوگانه است که در دهه 1980 در منطقه پمبروکشایر ولز رخ داده است. این سریال مهیج به دنبال استیو ویلکینز، کارآگاه بازنشسته بازپرسی، با بازی لوک اوانز است که با استفاده از روش‌های تحقیق مدرن و تجزیه و تحلیل DNA تلاش می‌کند تا مجرم، جان کوپر را که یک سارق خشن و قاتل سریالی است، محکوم کند. کوپر پیش از این به خاطر جرایم دیگری در زندان بوده و در آستانه آزادی قرار دارد. سریال شرح می‌دهد چگونه ویلکینز و تیمش با کمک شواهد به دست آمده، شخصیت واقعی کوپر را آشکار می‌سازند و او را برای جرایمی که مدت‌ها پیش انجام داده به دادگاه می‌کشانند. این مینی‌سریال نه تنها روی جنایات و تحقیقات تمرکز دارد، بلکه به تأثیرات آن بر قربانیان، خانواده‌های آنها، و جامعه کوچک پمبروکشایر نیز می‌پردازد.

اگر از تماشای سریال‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال فروپاشی را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
Luke Evans
Luke Evans
بازیگر
بازیگر
Keith Allen
Keith Allen
بازیگر
بازیگر
Caroline Berry
Caroline Berry
بازیگر
بازیگر
Luke Evans
Luke Evans
بازیگر
بازیگر
Keith Allen
Keith Allen
بازیگر
بازیگر
Caroline Berry
Caroline Berry
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳