به سوی ابدیت

به سوی ابدیت
دوبله فارسی

To Your Eternity

۷۸۹
۹۵%
8
۲۰۲۱
|
2 Season
پویا نمایی | ماجراجویی | درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
انیمه به سوی ابدیت روایت‌گر داستان فوشی است، موجودی ابدی که با توانایی تبدیل شدن به هر چیزی که با آن تماس پیدا می‌کند، به زمین فرستاده شده است. فوشی از یک کره نورانی شروع می‌کند و به مرور تجربیات و شکل‌های مختلفی از جمله انسان و حیوان را تجربه می‌کند. از طریق این تجربیات، فوشی مفهوم انسانیت و عواطف را درک می‌کند. در مسیر رشد و یادگیری، فوشی با شخصیت‌هایی مختلف و دوست‌داشتنی مانند پیوران، گوگو و مارچ ملاقات می‌کند که هر کدام به نوبه خود در تکامل او نقش دارند. این روابط او را در مواجهه با مفاهیمی چون مرگ، دوستی و فداکاری به چالش می‌کشد. این داستان تأکید زیادی بر رشد شخصیتی فوشی دارد و نشان می‌دهد که چگونه او از یک موجود بی‌احساس به شخصیتی عمیق با قابلیت درک و ابراز عواطف انسانی تبدیل می‌شود. سریال To Your Eternity با به تصویر کشیدن سفر هیجان‌انگیز و احساسی فوشی، تماشاگران را به تفکر در مورد معنای زندگی و پیچیدگی‌های روابط انسانی دعوت می‌کند. اگر از تماشای این انیمه لذت بردید، گپ فیلم تماشای انیمه تناسخ یک بیکار را به شما پیشنهاد می‌‌کند.
...
۷۸۹
۹۵%
8
سریال To Your Eternity محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر پویا نمایی, ماجراجویی, درام در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درسریال به سوی ابدیت بازیگرانی چون Dorothy Elias-Fahn, Jacob Hopkins, Reiji Kawashima و... به ایفای نقش پرداخته اند.

انیمه به سوی ابدیت روایت‌گر داستان فوشی است، موجودی ابدی که با توانایی تبدیل شدن به هر چیزی که با آن تماس پیدا می‌کند، به زمین فرستاده شده است. فوشی از یک کره نورانی شروع می‌کند و به مرور تجربیات و شکل‌های مختلفی از جمله انسان و حیوان را تجربه می‌کند. از طریق این تجربیات، فوشی مفهوم انسانیت و عواطف را درک می‌کند. در مسیر رشد و یادگیری، فوشی با شخصیت‌هایی مختلف و دوست‌داشتنی مانند پیوران، گوگو و مارچ ملاقات می‌کند که هر کدام به نوبه خود در تکامل او نقش دارند. این روابط او را در مواجهه با مفاهیمی چون مرگ، دوستی و فداکاری به چالش می‌کشد. این داستان تأکید زیادی بر رشد شخصیتی فوشی دارد و نشان می‌دهد که چگونه او از یک موجود بی‌احساس به شخصیتی عمیق با قابلیت درک و ابراز عواطف انسانی تبدیل می‌شود. سریال To Your Eternity با به تصویر کشیدن سفر هیجان‌انگیز و احساسی فوشی، تماشاگران را به تفکر در مورد معنای زندگی و پیچیدگی‌های روابط انسانی دعوت می‌کند.

اگر از تماشای این انیمه لذت بردید، گپ فیلم تماشای انیمه تناسخ یک بیکار را به شما پیشنهاد می‌‌کند. 

عوامل فیلم
Dorothy Elias-Fahn
Dorothy Elias-Fahn
بازیگر
بازیگر
Jacob Hopkins
Jacob Hopkins
بازیگر
بازیگر
Reiji Kawashima
Reiji Kawashima
بازیگر
بازیگر
Dorothy Elias-Fahn
Dorothy Elias-Fahn
بازیگر
بازیگر
Jacob Hopkins
Jacob Hopkins
بازیگر
بازیگر
Reiji Kawashima
Reiji Kawashima
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳