قهرمان عجیب من

قهرمان عجیب من

My Strange Hero

۳۱۴
۹۳%
7
۲۰۱۸–۲۰۱۹
|
1 Season
کمدی | درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۱۸–۲۰۱۹
تماشا
سریال کره‌ای قهرمان عجیب من داستان کانگ بوک سو، دانش‌آموزی را روایت می‌کند که به اشتباه به خاطر خشونت از مدرسه اخراج می‌شود، اتهامی که توسط اولین عشق او، سون سو جونگ و یک دانش‌آموز دیگر به نام اوه سه هو مطرح شده است. پس از گذشت سال‌ها و با وجود مشکلاتی که در زندگی شخصی‌اش به وجود آمده، بوک سو تصمیم می‌گیرد برای انتقام به همان دبیرستان بازگردد. او با نام مستعار وارد مدرسه می‌شود و به مرور با مسائل ناخواسته‌ای درگیر می‌شود که او را در موقعیت‌های غیرمنتظره قرار می‌دهد. در این میان، بوک سو فرصتی پیدا می‌کند تا روابط خود را با سو جونگ و سه هو، که حالا در موقعیت‌های متفاوتی هستند، ارزیابی و شاید حتی ترمیم کند. این سریال ترکیبی از کمدی، درام و رمانتیک است که مخاطب را با طرح داستانی جذاب و پرتحرک خود همراه می‌سازد. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال منشی کیم چشه را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۳۱۴
۹۳%
7
سریال My Strange Hero محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر کمدی, درام در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. درسریال قهرمان عجیب من بازیگرانی چون Yoo Seung-ho, Jo Bo-ah, Kwak Dong-Yeon, Kim Mi-Kyung و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال کره‌ای قهرمان عجیب من داستان کانگ بوک سو، دانش‌آموزی را روایت می‌کند که به اشتباه به خاطر خشونت از مدرسه اخراج می‌شود، اتهامی که توسط اولین عشق او، سون سو جونگ و یک دانش‌آموز دیگر به نام اوه سه هو مطرح شده است. پس از گذشت سال‌ها و با وجود مشکلاتی که در زندگی شخصی‌اش به وجود آمده، بوک سو تصمیم می‌گیرد برای انتقام به همان دبیرستان بازگردد. او با نام مستعار وارد مدرسه می‌شود و به مرور با مسائل ناخواسته‌ای درگیر می‌شود که او را در موقعیت‌های غیرمنتظره قرار می‌دهد. در این میان، بوک سو فرصتی پیدا می‌کند تا روابط خود را با سو جونگ و سه هو، که حالا در موقعیت‌های متفاوتی هستند، ارزیابی و شاید حتی ترمیم کند. این سریال ترکیبی از کمدی، درام و رمانتیک است که مخاطب را با طرح داستانی جذاب و پرتحرک خود همراه می‌سازد.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال منشی کیم چشه را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Yoo Seung-ho
Yoo Seung-ho
بازیگر
بازیگر
Jo Bo-ah
Jo Bo-ah
بازیگر
بازیگر
Kwak Dong-Yeon
Kwak Dong-Yeon
بازیگر
بازیگر
Kim Mi-Kyung
Kim Mi-Kyung
بازیگر
بازیگر
Yoo Seung-ho
Yoo Seung-ho
بازیگر
بازیگر
Jo Bo-ah
Jo Bo-ah
بازیگر
بازیگر
Kwak Dong-Yeon
Kwak Dong-Yeon
بازیگر
بازیگر
Kim Mi-Kyung
Kim Mi-Kyung
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳