سیاه

سیاه

Black

۱۷۴
۹۵%
7
۲۰۱۷
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۱۷
تماشا
سریال کره‌ای Black یک داستان پر از هیجان، رمز و راز و عناصر فراطبیعی است که در آن موضوعاتی مانند مرگ، عشق و تقدیر به بررسی گذاشته می‌شوند. این سریال داستان ماموری به نام بلک را دنبال می‌کند که در واقع یک جمع‌آوری‌کننده روح است. بلک، که در قالب یک انسان زندگی می‌کند، ماموریت دارد روح‌هایی را که وقتشان برای ترک دنیای فانی رسیده، جمع‌آوری کند. در طول سریال، بلک با کانگ ها-رام، یک زن جوان با توانایی خاص دیدن سایه‌های مرگ، ملاقات می‌کند. ها-رام می‌تواند ببیند چه کسانی به زودی مرگ را تجربه خواهند کرد. با همکاری یکدیگر، آنها درگیر حل معماها و پرونده‌های مربوط به مرگ‌های مشکوک می‌شوند. این همکاری، آنها را به سوی کشف رازهای تاریکی می‌برد که به گذشته‌ی پیچیده‌ی هر دوی آنها مرتبط است. سیاه سریالی است که با ترکیبی از درام، عشق، اکشن و عناصر فراطبیعی، داستانی عمیق و پرکشش را به تصویر می‌کشد. سریال نه تنها به موضوعات معنوی و فراطبیعی می‌پردازد، بلکه با پیچیدگی‌های شخصیتی و داستانی، احساسات قوی و لحظات هیجان‌انگیز را به بیننده ارائه می‌دهد. اگر از تماشای سریال‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال یبدار را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۷۴
۹۵%
7
سریال Black محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر جنایی, درام, فانتزی، رمانتیک، هیجان انگیز در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. درسریال سیاه بازیگرانی چون Seung-heon Song, Daniel Lee, Ara Go, Jo Jae-yoon و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال کره‌ای Black یک داستان پر از هیجان، رمز و راز و عناصر فراطبیعی است که در آن موضوعاتی مانند مرگ، عشق و تقدیر به بررسی گذاشته می‌شوند. این سریال داستان ماموری به نام بلک را دنبال می‌کند که در واقع یک جمع‌آوری‌کننده روح است. بلک، که در قالب یک انسان زندگی می‌کند، ماموریت دارد روح‌هایی را که وقتشان برای ترک دنیای فانی رسیده، جمع‌آوری کند. در طول سریال، بلک با کانگ ها-رام، یک زن جوان با توانایی خاص دیدن سایه‌های مرگ، ملاقات می‌کند. ها-رام می‌تواند ببیند چه کسانی به زودی مرگ را تجربه خواهند کرد. با همکاری یکدیگر، آنها درگیر حل معماها و پرونده‌های مربوط به مرگ‌های مشکوک می‌شوند. این همکاری، آنها را به سوی کشف رازهای تاریکی می‌برد که به گذشته‌ی پیچیده‌ی هر دوی آنها مرتبط است. سیاه سریالی است که با ترکیبی از درام، عشق، اکشن و عناصر فراطبیعی، داستانی عمیق و پرکشش را به تصویر می‌کشد. سریال نه تنها به موضوعات معنوی و فراطبیعی می‌پردازد، بلکه با پیچیدگی‌های شخصیتی و داستانی، احساسات قوی و لحظات هیجان‌انگیز را به بیننده ارائه می‌دهد.

اگر از تماشای سریال‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال بیدار را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
Seung-heon Song
Seung-heon Song
بازیگر
بازیگر
Daniel Lee
Daniel Lee
بازیگر
بازیگر
Ara Go
Ara Go
بازیگر
بازیگر
Jo Jae-yoon
Jo Jae-yoon
بازیگر
بازیگر
Seung-heon Song
Seung-heon Song
بازیگر
بازیگر
Daniel Lee
Daniel Lee
بازیگر
بازیگر
Ara Go
Ara Go
بازیگر
بازیگر
Jo Jae-yoon
Jo Jae-yoon
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳