زندگی داستانی ای جی فیکری

زندگی داستانی ای جی فیکری

The Storied Life of A.J. Fikry

۱۹
۹۵%
6
۲۰۲۲
کمدی | درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
داستان فیلم در مورد مرد کتابفروش میانسالی است که همسرش را در تصادف از دست داده و پس از مرگ غم‌انگیز همسرش هم از نظر عاطفی و هم از نظر مالی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. اما زمانی که که ای.جی. تلاش می‌کند تا فروشگاه خود را سرپا نگه دارد، ارزشمندترین دارایی او، مجموعه‌ای از اشعار ادگار آلن پو، دزدیده می‌شود که این موضوع شرایط ای.جی. را بدتر از قبل می‌کند. ولی در این میان ظاهر شدن یک بسته مرموز در داخل کتابفروشی همه چیز را تغییر داده و…
...
۱۹
۹۵%
6
فیلم The Storied Life of A.J. Fikry محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر کمدی, درام در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. درفیلم زندگی داستانی ای جی فیکری بازیگرانی چون Christina Hendricks, David Arquette, Lucy Hale و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی زندگی داستانی ای جی فیکری در سال 2022 توسط سه کمپانی‌ BCDF Pictures و Empathy Machines و Three Point Capital تولید و منتشر گردید. این فیلم برای اولین بار در تاریخ 7 اکتبر 2022 توسط کمپانی Vertical Entertainment در سینماهای آمریکا و کانادا اکران شد؛ سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، چین، اسپانیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. تمامی سکانس‌های فیلم در شهر هیانیس، ماساچوست ایالات متحده آمریکا فیلمبرداری شده است.
داستان فیلم در مورد مرد کتابفروش میانسالی است که همسرش را در تصادف از دست داده و  پس از مرگ غم‌انگیز همسرش هم از نظر عاطفی و هم از نظر مالی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. اما زمانی که که ای.جی. تلاش می‌کند تا فروشگاه خود را سرپا نگه دارد، ارزشمندترین دارایی او، مجموعه‌ای از اشعار ادگار آلن پو، دزدیده می‌شود که این موضوع شرایط ای.جی. را بدتر از قبل می‌کند. ولی در این میان ظاهر شدن یک بسته مرموز در داخل کتابفروشی همه چیز را تغییر داده و…

عوامل فیلم
Christina Hendricks
Christina Hendricks
بازیگر
بازیگر
David Arquette
David Arquette
بازیگر
بازیگر
Lucy Hale
Lucy Hale
بازیگر
بازیگر
Christina Hendricks
Christina Hendricks
بازیگر
بازیگر
David Arquette
David Arquette
بازیگر
بازیگر
Lucy Hale
Lucy Hale
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳