جزیره پایتون

جزیره پایتون

Python Island

۳۷۲
۹۰%
۲۰۲۱
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: چین
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
اولین تریلر از فیلم "جزیره پایتون" منتشر شد. جزیره پایتون یک فیلم مهیج و ترسناک است که داستان گروهی از دانشمندان و ماجراجویان را دنبال می‌کند که برای تحقیق و کشف حقایق نهفته‌ی یک جزیره‌ی دورافتاده و ناشناخته به نام جزیره پایتون سفر می‌کنند. آنها به دنبال کشف گونه‌های نادر و شاید حتی گنج‌های پنهان هستند، اما به زودی متوجه می‌شوند که جزیره خانه‌ی یک گونه‌ی خطرناک و عظیم الجثه از مارهای پایتون است که تمام جزیره را تحت سیطره خود دارند. همانطور که گروه به اعماق جزیره پیشروی می‌کنند، آنها با چالش‌هایی فراتر از تصور روبرو می‌شوند. جزیره پر از تله‌ها، معماها و خطرات طبیعی است که هر قدم آنها را به سمت مرگ نزدیک‌تر می‌کند. جزیره پایتون با سکانس‌های تنش‌زا و ترسناک، تماشاگران را به چالش می‌کشد تا با گروه همراه شوند و ببینند آیا آنها می‌توانند زیرکی و شجاعت لازم برای فرار از چنگال مرگ را به خرج دهند یا خیر. فیلم با تاکید بر مبارزه برای بقا در مقابل نیروهای طبیعت و پیامدهای دخالت بشر در آن، نه تنها یک ماجراجویی پرهیجان است بلکه درباره اهمیت حفاظت از طبیعت و پرهیز از دستکاری‌های خطرناک زیست‌محیطی نیز صحبت می‌کند. اگر از تماشای فیلم‌های ماجراجویی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم غول را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۳۷۲
۹۰%
فیلم Python Island محصول کشور چین میباشد و در ژانر ماجراجویی به کارگردانی Zhang Di Choi در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درفیلم جزیره پایتون بازیگرانی چون Tan Jimin, Zai Mire, Bai Na Ri Su و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از فیلم "جزیره پایتون" منتشر شد.
جزیره پایتون یک فیلم مهیج و ترسناک است که داستان گروهی از دانشمندان و ماجراجویان را دنبال می‌کند که برای تحقیق و کشف حقایق نهفته‌ی یک جزیره‌ی دورافتاده و ناشناخته به نام جزیره پایتون سفر می‌کنند. آنها به دنبال کشف گونه‌های نادر و شاید حتی گنج‌های پنهان هستند، اما به زودی متوجه می‌شوند که جزیره خانه‌ی یک گونه‌ی خطرناک و عظیم الجثه از مارهای پایتون است که تمام جزیره را تحت سیطره خود دارند. همانطور که گروه به اعماق جزیره پیشروی می‌کنند، آنها با چالش‌هایی فراتر از تصور روبرو می‌شوند. جزیره پر از تله‌ها، معماها و خطرات طبیعی است که هر قدم آنها را به سمت مرگ نزدیک‌تر می‌کند.
جزیره پایتون با سکانس‌های تنش‌زا و ترسناک، تماشاگران را به چالش می‌کشد تا با گروه همراه شوند و ببینند آیا آنها می‌توانند زیرکی و شجاعت لازم برای فرار از چنگال مرگ را به خرج دهند یا خیر. فیلم با تاکید بر مبارزه برای بقا در مقابل نیروهای طبیعت و پیامدهای دخالت بشر در آن، نه تنها یک ماجراجویی پرهیجان است بلکه درباره اهمیت حفاظت از طبیعت و پرهیز از دستکاری‌های خطرناک زیست‌محیطی نیز صحبت می‌کند.

اگر از تماشای فیلم‌های ماجراجویی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم غول را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Zhang Di Choi
Zhang Di Choi
کارگردان
کارگردان
Chen Taixia
Chen Taixia
نویسنده
نویسنده
Tan Jimin
Tan Jimin
بازیگر
بازیگر
Zai Mire
Zai Mire
بازیگر
بازیگر
Bai Na Ri Su
Bai Na Ri Su
بازیگر
بازیگر
Zhang Di Choi
Zhang Di Choi
کارگردان
کارگردان
Chen Taixia
Chen Taixia
نویسنده
نویسنده
Tan Jimin
Tan Jimin
بازیگر
بازیگر
Zai Mire
Zai Mire
بازیگر
بازیگر
Bai Na Ri Su
Bai Na Ri Su
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳