نقد و بررسی فیلم Island Escape

نقد و بررسی فیلم Island Escape

فیلم‌های ترسناک، همیشه طرفداران و علاقه‌مندان خودشان را دارند و هر سال هم شاهد این هستیم که فیلم و سریال‌های ترسناک متعددی در سراسر جهان توسط کمپانی‌های مختلف ساخته می‌شوند. یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی که در ژانر ترس و وحشت تولید شده و نظر بسیاری را در سراسر جهان به سوی خود جلب کرده است، Island Escape نام دارد. در مطلب پیش رو قصد داریم این فیلم را به شما معرفی کنیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را بشناسیم و در انتها هم مروری بر داستان Island Escape داشته باشیم. با گپ فیلم همراه باشید.

 

فیلم سینمایی Island Escape یا فرار از جزیره یک فیلم سینمایی آمریکایی جدید است که در ژانر اکشن و ترسناک ساخته شده است. کارگردانی این فیلم توسط بروس ومپل (Bruce Wemple) انجام شده و فیلم‌نامه اثر را هم خود او به رشته تحریر درآورده است.

 

تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی Island Escape بر عهده وینسنت کانروی (Vincent Conroy)، میسون دی وینل (Mason Dwinell)، پاتریک ای‌والد (Patrick Ewald) و کول پین (Cole Payne) بوده و کارگردانی هنری آن هم توسط آنتونی ریچیچی (Anthony Richichi) انجام شده است.

 

این فیلم سینمایی یک ساعت و بیست و شش دقیقه‌ای محصول سال 2023 سینمای هالیوود است و برای اولین بار در تاریخ 13 مرداد 1402 (4 آگوست 2023) به اکران عمومی رسیده است. در ادامه مطلب همچنان با ما همراه باشید تا مروری بر داستان این فیلم داشته باشیم.

 

داستان فیلم Island Escape

فیلم سینمایی فرار از جزیره یک داستان جذاب را روایت می‌کند. تصادفی مرموز در یک کمپ تحقیقاتی در جزیره گرن مانان روی می‌دهد و پس از این تصادف، یک مدیرعامل، گروهی از مزدوران را که یقه‌های آبی دارند استخدام می‌کند تا دخترش را که در این کمپ کار می‌کند از آنجا خارج کنند. اما زمانی که تیم استخدام شده وارد جزیره می‌شوند متوجه می‌شوند که این جزیره توسط یک کرم چاله احاطه شده که  هر سه روز یک‌بار مجددا تنظیم می‌شود. علاوه بر این موضوع، آنها با یک هیولای شرور هم طرف هستند.

 

بازیگران فیلم Island Escape

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از:

 

نقدها و نمرات فیلم Island Escape

این فیلم پس از انتشار خیلی مورد توجه قرار نگرفت و اغلب نظراتی که تا به امروز درباره آن داده شده، متوسط یا منفی بوده است. نمره‌ای که کاربران وب سایت IMDb به صورت میانگین به این فیلم داده‌اند 3 از 10 بوده و در وب سایت‌های نقد و بررسی فیلم دیگر نیز تا به این لحظه نمره‌ای برای فیلم در نظر گرفته نشده است. در ادامه نظر دو نفر از بینندگان فیلم را با هم مرور خواهیم کرد:

 

بیننده اول با امتیاز 5 از 10

همه اتفاقات عجیب از جمله چیزهایی که قرار نیست انسان بفهمد یا بتواند تغییر دهد، همیشه در جزیره‌های دور افتاده و کوچک روی می‌دهند. بعد از این اتفاق هم معمولا یک نفر باید به آنجا برود تا همه چیز را درست کند. در این فیلم هم طبق معمول بقیه فیلم‌هایی که این چنینی هستند همین اتفاقات روی می‌دهد فقط در این فیلم قهرمانان ما مزدورانی هستند که برای پیدا کردن یک دختر تلاش می‌کنند. می‌توان گفت این فیلم شبیه یک فیلم علمی تخیلی کم هزینه است اما عملکرد آن بهتر از دیگر فیلم‌های مشابه است. اگر خیلی توقعات بالایی از یک فیلم ندارید توصیه می‌کنم حتما این فیلم را ببینید. 

 

بیننده دوم با امتیاز 4 از 10

ابتدا اجازه بدهید قسمت خوب را بگویم: بروس ومپل داستانی جذاب را برای یک فیلم نوشته است؛ با دیالوگ‌های خوب و پیچش‌هایی که احتمال می‌رود آینده امیدوارکننده‌ای در زمینه فیلم‌نامه نویسی داشته باشد. اما قسمت بد اینکه، بازیگری تعریفی ندارد و لباس و تجهیزات مزدوران هم بیشتر شبیه کسانی است که آخر هفته برای درست کردن کباب گریل به خانه هم می‌روند. به نظر من اگر بازیگران بهتر بودند و بودجه فیلم‌ هم بالاتر می‌بود این فیلم قطعا می‌توانست فیلم بهتری باشد. 

 

دانلود فیلم Island Escape

اگر شما هم طرفدار فیلم‌های اکشن و ترسناک باشید احتمالا داستان این فیلم برای شما جذاب است و شما این فیلم را در لیست مشاهده خودتان قرار داده‌اید. برای دانلود فیلم فرار از جزیره کافی است وارد پلتفرم گپ فیلم شوید. پس از ورود، باید از طریق یکی از اپلیکیشن‌ها یا نسخه وب سایت، ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از تکمیل ثبت نام، می‌توانید به این فیلم با بهترین کیفیت و با دوبله اختصاصی فارسی و هزاران فیلم و سریال دیگر دسترسی داشته باشید. 

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳