نقد و بررسی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

نقد و بررسی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

یکی از شناخته‌شده‌ترین فرنچایزهای فیلم و سریال در ژانر ترس " مردگان متحرک " است که سال‌ها است آثار مختلفی تحت نام این فرنچایز ساخته می‌شوند و اغلب هم تا به امروز مورد توجه بینندگان در سراسر جهان قرار گرفته‌اند. به تازگی یک سریال فرعی از این فرنچایز با نام The Walking Dead: Daryl Dixon ساخته شده و منتشر شده است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا در مطلب پیش رو، این سریال را به شما معرفی کنیم تا شما، عوامل سازنده و بازیگران آن را بشناسید، با داستان آن آشنا شوید و در انتها هم مروری بر نقدها و نمرات آن داشته باشید. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

سریال " The Walking Dead: Daryl Dixon " یا " مردگان متحرک: دریل دیکسون " یکی از جدیدترین ساخته‌های فرنچایز مردگان متحرک است که به تازگی اولین قسمت‌های آن منتشر شده‌اند. ژانر این سریال، درام و ترسناک است که داستانش بر اساس کتاب کمیک مردگان متحرک به قلم رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، تونی مور (Tony Moore) و چارلی آدلارد (Charlie Adlard) نوشته شده است. 

 

کارگردانی سریال توسط دنیل پرسیوال (Daniel Percival)، گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) و تیم ساوتام (Tim Southam) انجام شده و فیلم‌نامه آن هم توسط دیوید زیبل David Zabel، چارلی آدلارد (Charlie Adlard)، رابرت کرکمن، تونی مور، لورا اسنو (Laura Snow) و جیسون ریچمن Jason Richman به رشته تحریر درآمده است. موسیقی متن سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون نیز توسط دیوید ساردی (David Sardy) ساخته شده است. 

 

تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده گروهی از فیلم‌سازان شناخته‌شده بوده که از جمله آنها می‌توان به اسکات ام گیمپل (Scott M. Gimple)، دیوید زیبل، رابرت کرکمن، دیوید آلپرت، گیل آنه هورد (Gale Anne Hurd)، آنجلا کانگ Angela Kang، برایان بوکرث (Brian Bockrath)، جیسون ریچمن (Jason Richman)، دنیل پرسیوال، گرگ نیکوترو و نورمن ریدوس Norman Reedus انجام شده و ساخت آن هم توسط چند شرکت فیلم‌سازی بزرگ از جمله کمپانی Idiot Box Productions، کمپانی Skybound Entertainment، شرکت Valhalla Entertainment، کمپانی Circle of Confusion، شرکت Remainder Men و استودیو AMC صورت گرفته است. همچنین وظیفه پخش و انتشار این سریال بر عهده تلویزیون AMC بوده است. 

 

لوکیشن ساخت این سریال، شهر پاریس است، میانگین مدت زمان هر اپیزود در حدود 60 دقیقه می‌باشد و اولین اپیزود از آن هم در تاریخ 19 شهریور 1402 ساخته شده است. در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا مروری بر داستان این سریال داشته باشیم.

 

داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

داستان سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون روایت‌گر سفر ماجراجویانه دریل دیکسون به فرانسه است. دریل در این سفر، تمام تلاش خودش به کار می‌بندد تا دریابد که چگونه به این نقطه از جهان رسیده و از هر ابزاری که در اختیار دارد استفاده می‌کند تا به خانه برگردد. اما او ارتباطات جدیدی در این سفر ایجاد کرده که همه چیز را برای او پیچیده‌تر از گذشته کرده است. این سریال، مبارزه برای بقا و تلاش‌های دیکسون را برای پیدا کردن پاسخ جواب‌های سوال‌هایش را در یک دنیای بی رحم به تصویر می‌کشد. 

 

بازیگران سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

بازیگران بزرگ و شناخته‌شده‌ای در این سریال حضور دارند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به هنرمندان زیر اشاره کرد:

  • Norman Reedus بازیگر نقش Daryl Dixon
  • Clemence Poesy بازیگر نقش Isabelle
  • Louis Puech Scigliuzzi بازیگر نقش Laurent
  • Laika Blanc Francard بازیگر نقش Sylvie
  • Anne Charrier بازیگر نقش Genet
  • Romain Levi بازیگر نقش Codron
  • Adam Nagaitis بازیگر نقش Quinn
  • Eriq Ebouaney بازیگر نقش Fallou
  • Paloma بازیگر نقش Coco
  • Catherine Arditi بازیگر نقش Veronique
  • Hugo Dillon بازیگر نقش Pere Jean
  • Gilbert Glenn Brown بازیگر نقش Jones
  • Francois Delaive بازیگر نقش The Doctor

 

نقدها و نمرات سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

این سریال پس از انتشار مورد توجه بسیاری از علاقمندان به این فرنچایز و منتقدان به‌نام سینما قرار گرفت. کاربران وب سایت IMDb به صورت میانگین به این سریال امتیار 8.2 از 10 را داده‌اند که امتیاز بسیار خوبی است. میانگین نمره‌ای هم که منتقدان Rotten Tomatoes برای این سریال در نظر گرفته‌اند 90٪ بوده است. 73٪ از کاربران گوگل هم این سریال را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران هم توصیه کرده‌اند. در ادامه نظرات برخی از منتقدان را درباره سریال جدید مردگان متحرک مرور خواهیم کرد:

 

کلینت ورثینگتون از RogerEnert با امتیاز 80٪

این سریال یک نمونه سرگرم‌کننده و جالب است که داستانی کهنه را روایت می‌کند. اگر از دیدن فصل‌های سریال اصلی خسته شده‌اید و می‌خواهید روزهای اوج دریل دیکسون را هم ببینید، این سریال بهترین گزینه برای شما است. 

 

مت روش از Tv Guide Magazine با امتیاز 80٪

این سریال به نسبت نسخه فرعی دیگری که به تازگی پخش شده، اثری بسیار جذاب‌تر است. 

 

چیس هاچینسون از Collider با امتیاز 75٪

تمرکزی که این سریال بر روی شخصیت اصلی خود دارد مهم‌ترین سرمایه آن است. این سریال، غنی‌ترین و منحصربه‌فردترین سفر احساسی در دنیای مردگان متحرک نیست و نقص‌هایی هم دارد اما نقطه قوت سریال آنجا است که تفکر بیشتری بر پیش‌رفتن اتفاقات شده است. 

 

دن فینبرگ از The Hollywood Reporter با امتیاز 70٪

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون یک نمایش کوچک است و لحظاتی در خودش دارد که به طور قابل توجهی بهتر از نسخه‌های قبلی هستند. 

 

دانلود سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

اگر شما هم از علاقمندان به داستان‌های مردگان متحرک هستید و برای دیدن آن هیجان دارید می‌توانید برای مشاهده یا دانلود این سریال به گپ فیلم مراجعه کنید. برای دانلود سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون با بهترین کیفیت و دوبله اختصاصی فارسی می‌توانید از طریق یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم با استفاده از گوشی  هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا حتی تلویزیون خودتان وارد شده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از تکمیل ثبت نام، به این سریال و هزاران فیلم و سریال دیگر در آرشیو بزرگ Gap Film دسترسی خواهید داشت.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳