مشخص شدن زمان حدودی پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها

مشخص شدن زمان حدودی پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها

چندی پیش اخباری در ارتباط با سریال جذاب House Of The Dragon که پس از انتشار فصل اول توانست به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کند، منتشر شد. بر اساس این اخبار، HBO اعلام کرده، ساخت این سریال برای فصل دوم تمدید شده و تیم سازنده اکنون در حال انجام کارهای تولید هستند. اما در جدیدترین اظهار نظر مسئولین این پلتفرم، بازه زمانی انتشار این فیلم به صورت تقریبی اعلام شده است. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

 

یکی از پرطرفدارترین سریال‌های چند سال اخیر سریال House Of The Dragon است که پیش درآمدی بر سریال موفق Game Of Thrones محسوب می‌شود. این سریال به حدی موفق بود که بسیاری از رکوردهای HBO را شکست و به همین دلیل مشخص بود که برای فصل دوم هم تمدید خواهد شد. در ابتدا قرار بود فصل دوم این سریال در یک بخش منتشر شود اما به دلیل سنگین بودن پروسه ساخت، سازندگان آن اعلام کردند که فصل دوم سریال خاندان اژدها در دو بخش منتشر خواهد شد. 

کیسی بلویز، مدیر بخش محتوای شبکه HBO و HBO Max به تازگی مصاحبه‌ای با ورایتی انجام داده که در آن اعلام کرده است:

فصل دوم هم اکنون در حال تولید است اما طرفداران، احتمالا باید مدت زمان بیشتری برای مشاهده بخش اول فصل دوم صبر کنند. به احتمال زیاد، اولین قسمت از فصل دوم در تابستان سال 2024 منتشر خواهد شد.

 او در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:

البته ممکن است انتشار فصل دوم به اواخر سال 2024 موکول شود. به همین خاطر نمی‌توانم به صورت دقیق، زمان انتشار را اعلام کنم اما می‌توان گفت بین بازه تابستان تا انتهای سال 2024، فصل دوم آماده انتشار خواهد شد. 

او در انتهای این مصاحبه افزود:

در مورد جوایز امی سال 2024 هم می‌توانم با قاطعیت بگویم که فصل دوم به جوایز امی آن سال نخواهد رسید، چرا که مهلت نامزدی امی، 31 می (10 خرداد) هر سال است.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳