اولین تصویر Joker 2 منتشر شد

اولین تصویر Joker 2 منتشر شد

حتما به خاطر دارید که فیلم جوکر که در سال 2019 منتشر شد یکی از برترین فیلم‌های آن سال بود و توانست موفقیت‌های فراوانی به دست بیاورد. جوکر که هم اکنون نیز طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد پس از انتشار موفق شد تا بیش از یک میلیارد دلار فروش گیشه داشته باشد و نامزد جوایز متعددی شد که تعداد بسیاری زیادی از این جوایز را دریافت کرد. اما مژده برای طرفداران این فیلم، اخباری بود که درباره آغاز ساخت قسمت دوم این فیلم با نام Joker: folie a deux یا " جوکر: جنون مشترک " منتشر شد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید. 

تاد فیلیپس که کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد در صفحه اینستاگرام خود عکسی از واکین فینیکس که ایفای نقش جوکر را بر عهده دارد منتشر کرد و نوشت: 

روز اول، پسرمون، هشتگ جوکر. 

تصویری که فیلیپس منتشر کرد اولین عکسی بود که به صورت رسمی از فیلم جوکر 2 با نام folie d deux منتشر می‌شود. اصطلاح folie a deux به معنای جنون مشترک بین دو نفر است که نام بسیار مناسبی برای این قسمت جوکر است. چرا که به دو شخصیت اصلی فیلم یعنی آرتور فلک یا همان جوکر (با بازی واکین فینیکس) و هارلی کوئین (با بازی لیدی گاگا) که با جوکر در جرم و جنایت‌ها شریک شده اشاره دارد. البته تا به اینجا اطلاعات زیادی درباره داستان این فیلم منتشر نشده و به همین دلیل خیلی نمی‌توان درباره آن اظهار نظر کرد. 

چیزی که تا به اینجا می‌دانیم این است که اتفاقات قسمت دوم در بیمارستان روانی آرکهام روی می‌دهد. نکته دیگری که تا به اینجا درباره این فیلم منتشر شده موزیکال بودن فیلم است. شاید شما هم مانند بسیاری دیگر با شنیدن این خبر تعجب کرده باشید اما این موضوع حقیقت دارد. طبق اخباری که درباره جوکر2 منتشر شده، فضای این قسمت قرار است دقیقا بر خلاف قسمت قبل که فضایی کاملا واقعی داشت، دستخوش تغییرات بزرگی شود. به عقیده بسیاری، این اتفاق می‌تواند بسیار جالب باشد و روایت فیلم را دگرگون کند.

علاوه بر واکین فینیکس و لیدی گاگا بازیگران بزرگ دیگری هم در این به ایفای نقش پرداخته‌اند که از جمله آنها می‌توان به زاسی بیتس، کاترین کینر و جیکوب لافلند اشاره کرد. بسیاری از منتقدان، حضور لیدی گاگا را در این فیلم یک امتیاز بزرگ برای سازندگان آن می‌دانند چرا که او علاوه بر بازیگری، یک خواننده سرشناس است و جایزه اسکار بهترین آهنگ اصلی را نیز به خاطر فیلم A Star Is Born دریافت کرده است. 

علاوه بر پیش زمینه موزیک محور لیدی گاگا نمی‌توان گذشته موزیکال واکین فینیکس را نیز نادیده گرفت. او به واسطه حضور در آثار موفق موزیکال مختلف تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارد و می‌تواند زوج هنری ایده‌آلی برای لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر باشد. او در سال 2005 در فیلم Walk The Line نقش جانی کش را بازی کرده بود و نامزد جایزه اسکار شده بود. بنابراین اغلب منتقدان معتقدند انتخاب بازیگران برای این فیلم نمی‌توانست بهتر از این صورت بگیرد. 

به گفته سازندگان فیلم " جوکر 2: جنون مشترک "، این فیلم قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 بر روی پرده سینماها برود. 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳