فیلمبرداری بخش دوم فیلم Dune به پایان رسید

فیلمبرداری بخش دوم فیلم Dune به پایان رسید

بدون شک یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سینمایی سال 2021، Dune (تلماسه) بود که موفقیت‌های بسیاری کسب کرد و توانست فروش بسیار خوبی هم داشته باشد. پس از این موفقیت‌ها، شرکت سازنده این اثر تصمیم گرفت تا قسمت دومی هم برای آن بسازد. این شرکت به تازگی اعلام کرده که ساخت قسمت دوم این اثر پر طرفدار به پایان رسیده و این فیلم به احتمال زیاد برای نیمه پایانی سال 2023 بر روی پرده سینماها خواهد رفت. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید.

در چند روز اخیر اخبار خوبی برای طرفداران فیلم Dune منتشر شده و تیموتی شالامی که یکی از بازیگران این فیلم است در صفحه اینستاگرام خود تایید کرده که فیلمبرداری این به پایان رسیده و این اثر وارد مرحله پس تولید شده است. او همچنین اعلام کرد که تا به این لحظه، سوم ماه نوامبر 2023 برای اکران قسمت دوم Dune که Dune:Part Two نام دارد در نظر گرفته شده است. 

تیرماه 1401 بود که اعلام شد فیلمبرداری و تولید فیلم Dune:Part 2 در شهر بوداپست کشور مجارستان آغاز شده است و در ادامه نیز بخش‌هایی از این فیلم در ایتالیا تصویر برداری شد. ضمنا مراحل آخر ساخت این فیلم هم در دو ماه پایانی سال 2021 در شهر ابوظبی امارات ادامه یافت تا ساخت این فیلم در نهایت به پایان برسد. 

مسئولیت کارگردانی قسمت دوم نیز مانند قسمت اول بر عهده دنی ویلنوو بوده است و طیف گسترده‌ای از بازیگران قدیمی و جدید در این فیلم حضور دارند. به طور مثال از بازیگران قسمت اول باید به خاویر باردم، دیو باتیستا، استلان اسکاشگورد، جاش برولین، ربکا فرگوسن و زندایا اشاره کرد. علاوه بر این افراد، بازیگران دیگری هم به تیم قسمت دوم اضافه شده‌اند. از جمله آنها باید به آستین باتلر، فلورنس پیو و کریستوفر واکن اشاره کنیم. 

داستان فیلم Dune: part 2 از همان نقطه‌ای آغاز می‌شود که قسمت اول فیلم Dune به پایان رسید. پاول آتریدس که تیموتی شالامی نقش‌ آفرینی‌اش را بر عهده دارد به چانی و فریمن‌ها می‌پیوندد و قصد دارد از کسانی که خانواده‌اش را نابود کرده‌اند، انتقام بگیرد. او در ادامه بین عشق زندگی و سرنوشت دنیا قرار می‌گیرد و تلاش می‌کند تا دنیا را از آینده وحشتناکی که تنها خودش می‌تواند آن را ببیند، نجات دهد.

فیلم Dune در سال 2021 به صورت همزمان در سرویس استریم آنلاین HBO Max و سینماهای سراسر جهان منتشر شد و توانست فروش قابل توجهی را تجربه کند. این فیلم توانست نامزدی و جوایز بسیاری را در رشته‌های مختلف دریافت کند. تلماسه نامزد دریافت 9 جایزه اسکار شد و نهایتا 6 جایزه اسکار با خود به خانه برد. 

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این فیلم مانند قسمت اولش به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کند. خصوصا وقتی که سازنده آن یعنی دنی ویلنوو وعده داده که قسمت دوم حتی از قسمت اول هم هیجان انگیزتر است و صحنه‌های اکشن بیشتری دارد. 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳