شکایت آنجلینا جولی از برد پیت به جرم کودک آزاری

شکایت آنجلینا جولی از برد پیت به جرم کودک آزاری

به تازگی خبرهایی مبنی بر شکایت آنجلینا جولی از برد پیت به دلیل کودک آزاری منتشر شده و این بازیگر مدعی شده که برد پیت در گذشته به او و فرزندانش آسیب فیزیکی وارد کرده است.

آنجلینا جولی اخیرا در جریان یک پرونده حقوقی بر علیه همسر سابقش مدعی شده که بردپیت در سال 2016 و در جریان یک درگیری، به او و فرزندانش آسیب جسمی وارد کرده است. اما ماجرا چیست؟

ماجرا از جایی شروع شد که برد پیت از آنجلینا جولی در ارتباط با خانه‌ای که زمانی مشترکا مالک آن بودند، شکایت کرد. آنجلینا هم در واکنش به این اتفاق، شکایت دیگری ثبت کرد و موضوع درگیری برد پیت با او و فرزندانش را پیش کشید. جولی طی این شکایت مدعی شد، برد پیت در آن زمان علاوه بر اینکه از الفاظ رکیک خطاب به او و فرزندانش استفاده کرده، با آنها برخورد فیزیکی هم داشته است.

جولی در شکایت خودش مدعی شده که برد پیت او را وادار به امضای قراردادی مبنی ‌بر عدم افشای اطلاعات درباره آزار جسمی و عاطفی نیز کرده است. آنجلینا جولی همچنین عنوان کرده که رفتار پرخاشگرانه برد پیت، مدتی قبل از رسیدن آنها به فرودگاه آغاز شده و هنگام سوار شدن به هواپیما به او و یکی از فرزندانش تعرض فیزیکی و لفظی داشته است.

طبق یادداشت‌های مامور پرونده، ظاهرا برد پیت آنجلینا جولی را به پشت هواپیما برده، شانه‌های او را گرفته و فریاد زده: «تو این خانواده را نابود می‌کنی». جولی همچنین مدعی شده که در همان پرواز، درگیری فیزیکی دیگری هم رخ داده که باعث شده جراحاتی به نقاط مختلف بدنش از جمله آرنج او وارد شود. وی همچنین گفته که پیت در آن زمان در حال نوشیدن بوده و روی او آبجو هم ریخته است‌ اما تیم حقوقی پیت تمامی این اتهامات را رد کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که برد پیت پس از مداخله پسر 15 ساله‌اش (مدوکس) هنگام دعوا با آنجلینا جولی به او نیز آسیب فیزیکی وارد کرده است. پیت آسیب رساندن به پسرش را تکذیب کرده و بیانیه ای را در این زمینه منتشرکرده است.

او در این بیانیه تاکید کرده که دعوای صورت گرفته به مرحله آزار فیزیکی نرسیده و به کسی آسیب جسمی وارد نشده است. او گفته به هیچ ‌وجه به صورت فرزندش ضربه نزده و فقط به دلیل اینکه او داشته از کنترل خارج می‌شده، دست‌هایش را روی شانه‌های او قرار داده است.

همانطور که اشاره کردیم، اساسا دعوای حقوقی این زوج وقتی آغاز شدکه آنجلینا جولی متهم شد بدون اطلاع همسر خود برد پیت، تلاش کرده سهم 50 درصدی خود در عمارت 163 میلیون دلاری فرانسه را بفروشد. این خانه چهار هزار متر مربعی که در منطفه کورنس در جنوب فرانسه واقع شده، همان جایی است که این دو بازیگر در سال 2014 در یک مراسم خصوصی در آن ازدواج کرده‌اند.

برد پیت و آنجلینا جولی پیش از این به ترتیب سهم 60 و 40 درصدی از این خانه 163 میلیون دلاری داشتند؛ اما سه سال قبل از جدایی آن‌ها در سال 2016، برد پیت 10 درصد از سهم خود را به همسرش انتقال داده تا هر دو سهمی برابر با 50 درصد داشته باشند. در همان زمان آنها توافق کرده‌اند که در صورت اجازه طرف مقابل، تصمیم به فروش سهم خود بگیرند.

گفته می‌شود که آنجلینا جولی چند روز پس از این سفر و اتفاقاتی که در هواپیمای شخصی آن‌ها افتاده، تقاضای جدایی از پیت را به دادگاه ارائه کرده است.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳