عهد: داستان موسی

عهد: داستان موسی

Testament: The Story of Moses

۱۴۲
۸۵%
6
۲۰۲۴
|
1 Season
مستند | زیرنویس فارسی
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
سریال عهد: داستان موسی، به زندگی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌های تاریخی و مذهبی، حضرت موسی (ع)، می‌پردازد. این سریال از تولد او در مصر باستان آغاز می‌شود، جایی که به طور معجزه‌آسا از قتل عام نوزادان توسط فرعون نجات پیدا می‌کند و توسط خانواده‌ی فرعون بزرگ می‌شود. حضرت موسی، پس از کشف ریشه‌های حقیقی خود و دریافت وحی از خدا، به رهبری و نجات بنی‌اسرائیل از بردگی مصر می‌پردازد. سریال به داستان‌هایی می‌پردازد که حضرت موسی با چالش‌های عظیمی روبرو می‌شود، از جمله تقابل با فرعون و عبور از دریای سرخ. همچنین، نمایش دهنده‌ی دوره‌ی چهل ساله‌ی سرگردانی بنی‌اسرائیل در بیابان و دریافت احکام الهی از جمله ده فرمان است. این مستند سریال با پرداختن به موضوعات عمیق ایمان، قدرت و رهایی، تماشاگران را به سفری معنوی و تاریخی دعوت می‌کند. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال جاسوسی را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۴۲
۸۵%
6
سریال Testament: The Story of Moses محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر مستند در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال عهد: داستان موسی بازیگرانی چون Dominique Tipper, Mehmet Kurtulus و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال عهد: داستان موسی، به زندگی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌های تاریخی و مذهبی، حضرت موسی (ع)، می‌پردازد. این سریال از تولد او در مصر باستان آغاز می‌شود، جایی که به طور معجزه‌آسا از قتل عام نوزادان توسط فرعون نجات پیدا می‌کند و توسط خانواده‌ی فرعون بزرگ می‌شود. حضرت موسی، پس از کشف ریشه‌های حقیقی خود و دریافت وحی از خدا، به رهبری و نجات بنی‌اسرائیل از بردگی مصر می‌پردازد. سریال به داستان‌هایی می‌پردازد که حضرت موسی با چالش‌های عظیمی روبرو می‌شود، از جمله تقابل با فرعون و عبور از دریای سرخ. همچنین، نمایش دهنده‌ی دوره‌ی چهل ساله‌ی سرگردانی بنی‌اسرائیل در بیابان و دریافت احکام الهی از جمله ده فرمان است. این مستند سریال با پرداختن به موضوعات عمیق ایمان، قدرت و رهایی، تماشاگران را به سفری معنوی و تاریخی دعوت می‌کند.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال جاسوسی را به شما پیشنهاد می‌کند. 

 

عوامل فیلم
Dominique Tipper
Dominique Tipper
بازیگر
بازیگر
Mehmet Kurtulus
Mehmet Kurtulus
بازیگر
بازیگر
Dominique Tipper
Dominique Tipper
بازیگر
بازیگر
Mehmet Kurtulus
Mehmet Kurtulus
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳