انگل: خاکستری

انگل: خاکستری
دوبله اختصاصی

Parasyte: The Grey

۶۸۴
۹۳%
7
۲۰۲۴
|
1 Season
اکشن | ترسناک | علمی تخیلی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی، کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
سریال اکشن Parasyte: The Grey بر اساس مانگای ژاپنی "Parasyte" ساخته شده است و در آن به داستانی هیجان‌انگیز و علمی-تخیلی پرداخته می‌شود که در آن انسان‌ها توسط موجودات فضایی انگلی مورد تهدید قرار می‌گیرند. این موجودات، که به صورت انگل وارد بدن میزبان‌های انسانی می‌شوند، قادر به کنترل کامل مغز و تبدیل اندام‌های میزبان به اشکال و سلاح‌های مختلف هستند تا خود را در برابر خطرات محافظت و شکار کنند. سریال توجه زیادی به موضوعاتی مانند هویت، انسانیت و محافظت از زمین در برابر تهدیدات خارجی دارد. انگل: خاکستری با ادغام عناصری از وحشت، علمی-تخیلی و درام عاطفی، تماشاگر را درگیر داستانی می‌کند که هم پرتنش و هم احساسی است و به طور همزمان هم به ماجراجویی هیجان‌انگیز و هم به بررسی عمیق‌تر روابط انسانی و مسئولیت‌های ما در قبال جهانی که در آن زندگی می‌کنیم می‌پردازد. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال هیولای گیونگ سونگ را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۸۴
۹۳%
7
سریال Parasyte: The Grey محصول کشور کره جنوبی - کره جنوبی میباشد و در ژانر اکشن, ترسناک, علمی تخیلی در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال انگل: خاکستری بازیگرانی چون Koo Kyo-hwan, Jeon So-nee, Jung Hyun Lee و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال اکشن Parasyte: The Grey بر اساس مانگای ژاپنی "Parasyte" ساخته شده است و در آن به داستانی هیجان‌انگیز و علمی-تخیلی پرداخته می‌شود که در آن انسان‌ها توسط موجودات فضایی انگلی مورد تهدید قرار می‌گیرند. این موجودات، که به صورت انگل وارد بدن میزبان‌های انسانی می‌شوند، قادر به کنترل کامل مغز و تبدیل اندام‌های میزبان به اشکال و سلاح‌های مختلف هستند تا خود را در برابر خطرات محافظت و شکار کنند. سریال توجه زیادی به موضوعاتی مانند هویت، انسانیت و محافظت از زمین در برابر تهدیدات خارجی دارد. انگل: خاکستری با ادغام عناصری از وحشت، علمی-تخیلی و درام عاطفی، تماشاگر را درگیر داستانی می‌کند که هم پرتنش و هم احساسی است و به طور همزمان هم به ماجراجویی هیجان‌انگیز و هم به بررسی عمیق‌تر روابط انسانی و مسئولیت‌های ما در قبال جهانی که در آن زندگی می‌کنیم می‌پردازد.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال هیولای گیونگ سونگ را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Hitoshi Iwaaki
Hitoshi Iwaaki
نویسنده
نویسنده
Koo Kyo-hwan
Koo Kyo-hwan
بازیگر
بازیگر
Jeon So-nee
Jeon So-nee
بازیگر
بازیگر
Jung Hyun Lee
Jung Hyun Lee
بازیگر
بازیگر
Hitoshi Iwaaki
Hitoshi Iwaaki
نویسنده
نویسنده
Koo Kyo-hwan
Koo Kyo-hwan
بازیگر
بازیگر
Jeon So-nee
Jeon So-nee
بازیگر
بازیگر
Jung Hyun Lee
Jung Hyun Lee
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳