نجیب زادگان

نجیب زادگان
دوبله اختصاصی

The Gentlemen

۲۰۶
۹۶%
8
۲۰۲۴
|
1 Season
اکشن | کمدی | جنایی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: انگلستان، آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
سریال نجیب زادگان داستان ادی، یک اشراف زاده انگلیسی را دنبال می‌کند که پس از مرگ پدرش میراث بزرگی به او می‌رسد. ادی به زودی متوجه می‌شود که این ملک، که در آن یک مزرعه کشاورزی قرار دارد، در واقع بر فراز یک امپراتوری صنعت مواد مخدر قرار گرفته است. این کشف او را وارد دنیایی از جنایت می‌کند که هرگز تصورش را هم نمی‌کرده است. در حالی که ادی در تلاش است تا از شر این میراث ناخواسته خلاص شود، با مشکلات و چالش‌های متعددی روبرو می‌شود که شامل معاملات با گروه‌های مختلف جنایی و تلاش برای حل مسائل مرتبط با قاچاق مواد مخدر است. او به همراه سوزی گلاس، که نظارت روزانه بر کسب‌وکار را بر عهده دارد، سعی می‌کند بر این شرایط غلبه کند و در نهایت به موفقیت‌هایی دست یابد که پیش‌تر تصور آن را نمی‌کرد. اگر از تماشای سریال‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال آقا و خانم اسمیت را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۲۰۶
۹۶%
8
سریال The Gentlemen محصول کشور انگلستان - آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, کمدی, جنایی در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال نجیب زادگان بازیگرانی چون Kaya Scodelario, Theo James, Daniel Ings و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال نجیب زادگان داستان ادی، یک اشراف زاده انگلیسی را دنبال می‌کند که پس از مرگ پدرش میراث بزرگی به او می‌رسد. ادی به زودی متوجه می‌شود که این ملک، که در آن یک مزرعه کشاورزی قرار دارد، در واقع بر فراز یک امپراتوری صنعت مواد مخدر قرار گرفته است. این کشف او را وارد دنیایی از جنایت می‌کند که هرگز تصورش را هم نمی‌کرده است. در حالی که ادی در تلاش است تا از شر این میراث ناخواسته خلاص شود، با مشکلات و چالش‌های متعددی روبرو می‌شود که شامل معاملات با گروه‌های مختلف جنایی و تلاش برای حل مسائل مرتبط با قاچاق مواد مخدر است. او به همراه سوزی گلاس، که نظارت روزانه بر کسب‌وکار را بر عهده دارد، سعی می‌کند بر این شرایط غلبه کند و در نهایت به موفقیت‌هایی دست یابد که پیش‌تر تصور آن را نمی‌کرد.

اگر از تماشای سریال‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال آقا و خانم اسمیت را به شما پیشنهاد می‌کند. 
 

عوامل فیلم
Kaya Scodelario
Kaya Scodelario
بازیگر
بازیگر
Theo James
Theo James
بازیگر
بازیگر
Daniel Ings
Daniel Ings
بازیگر
بازیگر
Kaya Scodelario
Kaya Scodelario
بازیگر
بازیگر
Theo James
Theo James
بازیگر
بازیگر
Daniel Ings
Daniel Ings
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳