آیدل آسمانی

آیدل آسمانی
دوبله فارسی

The Heavenly Idol

۵۸۱
۹۴%
6
۲۰۲۳
|
1 Season
کمدی | درام | فانتزی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
سریال کره‌ای آیدل آسمانی داستانی جذاب و خارق‌العاده است که در آن پریمون، یک کشیش از دنیای دیگر که قدرت‌های خارق‌العاده دارد، به طور ناگهانی در بدن کیم دال، عضو کم‌استعداد یک گروه پاپ کره‌ای در دنیای مدرن فرود می‌آید. پریمون، که برای بازگشت به دنیای خود تلاش می‌کند، باید با فرهنگ و چالش‌های جدیدی که در دنیای مدرن و صنعت سرگرمی کره‌ای با آن روبرو می‌شود، کنار بیاید. در این سفر، او با یک بازیگر زن مشهور که به عنوان طرفدار او ظاهر می‌شود، دوست می‌شود. او به پریمون کمک می‌کند تا با زندگی در دنیای جدید خود سازگار شود و همچنین از قدرت‌های خاص او برای کمک به دیگران استفاده می‌کند. با این حال، موانع بزرگی بر سر راه آنها قرار دارد، از جمله رقبای حسود در صنعت موسیقی و نیروهای شیطانی که از دنیای پریمون آمده‌اند تا او را به چالش بکشند. The Heavenly Idol ترکیبی از کمدی، درام و عناصر فانتزی را ارائه می‌دهد، که با اجراهای قوی بازیگران و داستانی خلاقانه، تماشاگران را به خود جذب می‌کند. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال هندوانه چشمک زن را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۵۸۱
۹۴%
6
سریال The Heavenly Idol محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر کمدی, درام, فانتزی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال آیدل آسمانی بازیگرانی چون Ko Bo-Gyeol, Min-Kyu Kim, Lee Jang-woo و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال کره‌ای آیدل آسمانی داستانی جذاب و خارق‌العاده است که در آن پریمون، یک کشیش از دنیای دیگر که قدرت‌های خارق‌العاده دارد، به طور ناگهانی در بدن کیم دال، عضو کم‌استعداد یک گروه پاپ کره‌ای در دنیای مدرن فرود می‌آید. پریمون، که برای بازگشت به دنیای خود تلاش می‌کند، باید با فرهنگ و چالش‌های جدیدی که در دنیای مدرن و صنعت سرگرمی کره‌ای با آن روبرو می‌شود، کنار بیاید. در این سفر، او با یک بازیگر زن مشهور که به عنوان طرفدار او ظاهر می‌شود، دوست می‌شود. او به پریمون کمک می‌کند تا با زندگی در دنیای جدید خود سازگار شود و همچنین از قدرت‌های خاص او برای کمک به دیگران استفاده می‌کند. با این حال، موانع بزرگی بر سر راه آنها قرار دارد، از جمله رقبای حسود در صنعت موسیقی و نیروهای شیطانی که از دنیای پریمون آمده‌اند تا او را به چالش بکشند.
 The Heavenly Idol  ترکیبی از کمدی، درام و عناصر فانتزی را ارائه می‌دهد، که با اجراهای قوی بازیگران و داستانی خلاقانه، تماشاگران را به خود جذب می‌کند.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال هندوانه چشمک زن را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Ko Bo-Gyeol
Ko Bo-Gyeol
بازیگر
بازیگر
Min-Kyu Kim
Min-Kyu Kim
بازیگر
بازیگر
Lee Jang-woo
Lee Jang-woo
بازیگر
بازیگر
Ko Bo-Gyeol
Ko Bo-Gyeol
بازیگر
بازیگر
Min-Kyu Kim
Min-Kyu Kim
بازیگر
بازیگر
Lee Jang-woo
Lee Jang-woo
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳