برلین

برلین
دوبله اختصاصی

Berlin

۱۱۹۱
۹۵%
7
۲۰۲۳
|
1 Season
اکشن | جنایی | درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: اسپانیا
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
در سریال برلین که در سال 2023 از شبکه Netflix پخش شد، داستان آندرس د فونویوزا، ملقب به برلین، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال خانه کاغذی را روایت می‌کند. داستان سریال برلین در سال‌های 1980 و 1990 اتفاق می‌افتد و به دوران جوانی برلین می‌پردازد. برلین در این دوران، یک دزد حرفه‌ای است که با گروهی از سارقان دیگر، به سرقت‌های بزرگی دست می‌زند. برلین در این سریال، شخصیتی پیچیده و جذاب است. او یک مرد کاریزماتیک و جذاب است که از هوش و مهارت بالایی در سرقت برخوردار است. اما او همچنین یک مرد خشن و بی‌رحم است که حاضر است برای رسیدن به اهداف خود، دست به هر کاری بزند. این سریال یک سریال اکشن و درام است که پیام‌های مهمی در مورد اهمیت عشق، خانواده و امید منتقل می‌کند. این سریال همچنین به بررسی موضوعاتی مانند خشونت، جبران گذشته و تأثیرات آن بر زندگی افراد می‌پردازد. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال کلایدسکوپ را از دست ندهید.
...
۱۱۹۱
۹۵%
7
سریال Berlin محصول کشور اسپانیا میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, درام در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است.

در سریال برلین که در سال 2023 از شبکه Netflix پخش شد، داستان آندرس د فونویوزا، ملقب به برلین، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال خانه کاغذی را روایت می‌کند. داستان سریال برلین در سال‌های 1980 و 1990 اتفاق می‌افتد و به دوران جوانی برلین می‌پردازد. برلین در این دوران، یک دزد حرفه‌ای است که با گروهی از سارقان دیگر، به سرقت‌های بزرگی دست می‌زند. برلین در این سریال، شخصیتی پیچیده و جذاب است. او یک مرد کاریزماتیک و جذاب است که از هوش و مهارت بالایی در سرقت برخوردار است. اما او همچنین یک مرد خشن و بی‌رحم است که حاضر است برای رسیدن به اهداف خود، دست به هر کاری بزند. این سریال یک سریال اکشن و درام است که پیام‌های مهمی در مورد اهمیت عشق، خانواده و امید منتقل می‌کند. این سریال همچنین به بررسی موضوعاتی مانند خشونت، جبران گذشته و تأثیرات آن بر زندگی افراد می‌پردازد.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال کلایدسکوپ را از دست ندهید.

 

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳