پنجه آهنین

پنجه آهنین
دوبله اختصاصی

The Iron Claw

۳۰۳
۸۵%
8
۲۰۲۳
بیوگرافی | درام | ورزشی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا، انگلستان
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
فیلم سینمایی پنجه آهنین داستانی پر از هیجان و درام را روایت می‌کند که بر اساس داستان‌های واقعی از دنیای کشتی کج الهام گرفته است. این فیلم به زندگی و دوران حرفه‌ای خانواده فون اریش می‌پردازد، خانواده‌ای که نسل‌ها در صنعت کشتی کج به افسانه‌ها تبدیل شدند. در اوایل دهه 1980، دنیای پرهیجان و رقابتی کشتی کج شاهد ظهور ستارگانی جدید بود: برادران فون اریش. این شش برادر که با نام‌های "کیث، کوین، کریس، مایک، دیوید و لازلو" شناخته می‌شدند، با پیروزی‌های چشمگیر و حرکات تماشایی خود، تاریخ کشتی کج را رقم زدند. فیلم با نگاهی عمیق به روابط پیچیده و اغلب تنش‌زا بین اعضای خانواده فون اریش، به بررسی موضوعاتی چون افتخار، خیانت، رقابت برادرانه و پایداری روح انسان در برابر مشکلات می‌پردازد. پنجه آهنین به زیبایی تصویری از عشق به ورزش، اراده برای پیروزی و قیمتی که گاهی برای رسیدن به افسانه‌ها پرداخته می‌شود، ارائه می‌دهد. با بازی‌های قدرتمند و کارگردانی هنرمندانه، این فیلم نه تنها طرفداران کشتی کج بلکه تماشاچیانی که به داستان‌های خانوادگی عمیق علاقه‌مند هستند را نیز به خود جلب می‌کند. اگر از تماشای فیلم‌های بایوگرافی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم بوکس خیابانی: زندگی جم بلچر را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۳۰۳
۸۵%
8
فیلم The Iron Claw محصول کشور آمریکا - انگلستان میباشد و در ژانر بیوگرافی, درام, ورزشی به کارگردانی Sean Durkin در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم پنجه آهنین بازیگرانی چون Harris Dickinson, Zac Efron, Jeremy Allen White و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی پنجه آهنین داستانی پر از هیجان و درام را روایت می‌کند که بر اساس داستان‌های واقعی از دنیای کشتی کج الهام گرفته است. این فیلم به زندگی و دوران حرفه‌ای خانواده فون اریش می‌پردازد، خانواده‌ای که نسل‌ها در صنعت کشتی کج به افسانه‌ها تبدیل شدند. در اوایل دهه 1980، دنیای پرهیجان و رقابتی کشتی کج شاهد ظهور ستارگانی جدید بود: برادران فون اریش. این شش برادر که با نام‌های "کیث، کوین، کریس، مایک، دیوید و لازلو" شناخته می‌شدند، با پیروزی‌های چشمگیر و حرکات تماشایی خود، تاریخ کشتی کج را رقم زدند. فیلم با نگاهی عمیق به روابط پیچیده و اغلب تنش‌زا بین اعضای خانواده فون اریش، به بررسی موضوعاتی چون افتخار، خیانت، رقابت برادرانه و پایداری روح انسان در برابر مشکلات می‌پردازد.
پنجه آهنین به زیبایی تصویری از عشق به ورزش، اراده برای پیروزی و قیمتی که گاهی برای رسیدن به افسانه‌ها پرداخته می‌شود، ارائه می‌دهد. با بازی‌های قدرتمند و کارگردانی هنرمندانه، این فیلم نه تنها طرفداران کشتی کج بلکه تماشاچیانی که به داستان‌های خانوادگی عمیق علاقه‌مند هستند را نیز به خود جلب می‌کند.

اگر از تماشای فیلم‌های بایوگرافی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم بوکس خیابانی: زندگی جم بلچر را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Harris Dickinson
Harris Dickinson
بازیگر
بازیگر
Zac Efron
Zac Efron
بازیگر
بازیگر
Jeremy Allen White
Jeremy Allen White
بازیگر
بازیگر
Sean Durkin
Sean Durkin
نویسنده
نویسنده
Sean Durkin
Sean Durkin
کارگردان
کارگردان
Harris Dickinson
Harris Dickinson
بازیگر
بازیگر
Zac Efron
Zac Efron
بازیگر
بازیگر
Jeremy Allen White
Jeremy Allen White
بازیگر
بازیگر
Sean Durkin
Sean Durkin
نویسنده
نویسنده
Sean Durkin
Sean Durkin
کارگردان
کارگردان
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳