نابودی

نابودی

Doom

۲۷۶
۸۸%
5
۲۰۰۵
علمی تخیلی | ترسناک | اکشن | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۰۵
تماشا
نابودی یک فیلم اکشن و ترسناک علمی-تخیلی است که بر اساس سری بازی‌های ویدئویی محبوب به همین نام ساخته شده است. داستان در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد، جایی که یک گروه از نیروهای ویژه مارین به یک ایستگاه تحقیقاتی در مریخ فرستاده می‌شوند تا بررسی کنند که چرا ارتباط با ایستگاه قطع شده است. به محض ورود، آنها با یک سناریوی کابوس‌وار روبرو می‌شوند: دانشمندان ایستگاه با استفاده از فناوری پیشرفته دروازه‌هایی به ابعاد دیگر باز کرده‌اند، اما به طور ناخواسته موجوداتی شیطانی و خطرناک را به این دنیا آورده‌اند. مارین‌ها حالا باید با این تهدید ناشناخته مبارزه کنند تا جلوی نابودی بشریت را بگیرند. هرچه گروه عمیق‌تر وارد ایستگاه می‌شوند، با چالش‌ها و خطرات بیشتری مواجه می‌شوند. آنها با موجوداتی روبرو می‌شوند که هرکدام ترسناک‌تر از دیگری هستند و باید از همه مهارت‌ها و تسلیحات خود برای زنده ماندن و نابود کردن دشمن استفاده کنند. فیلم با تصاویری خیره‌کننده و جلوه‌های ویژه، تجربه‌ای مهیج و هیجان‌انگیز را برای دوست‌داران ژانر علمی-تخیلی و ترسناک فراهم می‌آورد، در حالی که به تحسین نسخه‌های بازی ویدئویی اصلی خود نیز می‌پردازد. اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم شبیه ساز را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۲۷۶
۸۸%
5
فیلم Doom محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر علمی تخیلی, ترسناک, اکشن در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است.

نابودی یک فیلم اکشن و ترسناک علمی-تخیلی است که بر اساس سری بازی‌های ویدئویی محبوب به همین نام ساخته شده است. داستان در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد، جایی که یک گروه از نیروهای ویژه مارین به یک ایستگاه تحقیقاتی در مریخ فرستاده می‌شوند تا بررسی کنند که چرا ارتباط با ایستگاه قطع شده است. به محض ورود، آنها با یک سناریوی کابوس‌وار روبرو می‌شوند: دانشمندان ایستگاه با استفاده از فناوری پیشرفته دروازه‌هایی به ابعاد دیگر باز کرده‌اند، اما به طور ناخواسته موجوداتی شیطانی و خطرناک را به این دنیا آورده‌اند. مارین‌ها حالا باید با این تهدید ناشناخته مبارزه کنند تا جلوی نابودی بشریت را بگیرند. هرچه گروه عمیق‌تر وارد ایستگاه می‌شوند، با چالش‌ها و خطرات بیشتری مواجه می‌شوند. آنها با موجوداتی روبرو می‌شوند که هرکدام ترسناک‌تر از دیگری هستند و باید از همه مهارت‌ها و تسلیحات خود برای زنده ماندن و نابود کردن دشمن استفاده کنند.
فیلم با تصاویری خیره‌کننده و جلوه‌های ویژه، تجربه‌ای مهیج و هیجان‌انگیز را برای دوست‌داران ژانر علمی-تخیلی و ترسناک فراهم می‌آورد، در حالی که به تحسین نسخه‌های بازی ویدئویی اصلی خود نیز می‌پردازد.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم شبیه ساز را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳