سیزده زندگی

سیزده زندگی
دوبله فارسی

Thirteen Lives

۵۸۶
۹۴%
7
۲۰۲۲
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: انگلستان
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
داستان فیلم براساس واقعیت است و وقایع عملیات نجات در غار تام لوآنگ در سال ۲۰۱۸ را روایت می‌کند که یک تیم فوتبال نوجوانان و مربی آن‌ها، به مدت ۱۸ روز پس از یک طوفان غیر منتظره در غاری به نام تام لوآنگ گرفتار شده و…
...
۵۸۶
۹۴%
7
فیلم Thirteen Lives محصول کشور انگلستان میباشد و در ژانر بیوگرافی, درام, هیجان انگیز، خانوادگی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

این فیلم برای اولین بار در تاریخ 29 جولای سال 2022 میلادی توسط United Artists Releasing و Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس در تاریخ 5 اگوست توسط سرویس ویدئویی Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. فیلم سیزده زندگی پس از حضور در جشنواره بین‌المللی Heartland Film موفق شد برنده جایزه Truly Moving Picture Award برای بهترین کارگردان و توزیع کننده شود.
داستان فیلم سیزده زندگی براساس واقعیت است و وقایع عملیات نجات در غار تام لوآنگ در سال 2018 را روایت می‌کند که یک تیم فوتبال نوجوانان و مربی آن‌ها، به مدت 18 روز در یک غار گرفتار شدند.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳