سرگذشت داریوش بزرگ

سرگذشت داریوش بزرگ
دوبله فارسی

Darius the Great

۱۶۱۰
۹۶%
رده‌بندی سنی :
+۱۸
تماشا
سرگذشت داریوش بزرگ ، بسیار پر رمز و راز و نفس گیر است. در این ویدئو داستان زندگی کمبوجیه، بردیا و داریوش بزرگ بررسی می شود. این ویدئو را تماشا کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تاریخ‌نگاران داریوش را یک شاه واقع‌بین و دوراندیش می‌دانند که از اراده قوی و عزم راسخی نیز برخوردار بود. او در طول دوران حکمرانی خود عملکرد مثبتی داشته و خدمات بزرگی برای کشور ارائه داده است. او در انتخاب مقامات کشوری و مدیران امور مردم بسیار حساس بود. داریوش کبیر ساختار و نظام شاهنشاهی ایران را از نو تأسیس کرد و در زمان حکومت او، ایران بیشترین مرزهای تاریخی خود را داشت.
...
۱۶۱۰
۹۶%
فیلم Darius the Great در ژانر تاریخی ساخته شده است.

سرگذشت داریوش بزرگ ، بسیار پر رمز و راز و نفس گیر است. در این ویدئو داستان زندگی کمبوجیه، بردیا و داریوش بزرگ بررسی می شود. این ویدئو را تماشا کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
تاریخ‌نگاران داریوش را یک شاه واقع‌بین و دوراندیش می‌دانند که از اراده قوی و عزم راسخی نیز برخوردار بود. او در طول دوران حکمرانی خود عملکرد مثبتی داشته و خدمات بزرگی برای کشور ارائه داده است. او در انتخاب مقامات کشوری و مدیران امور مردم بسیار حساس بود. داریوش کبیر ساختار و نظام شاهنشاهی ایران را از نو تأسیس کرد و در زمان حکومت او، ایران بیشترین مرزهای تاریخی خود را داشت. 

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳