نقد و بررسی فیلم There's Something Wrong with the Children

نقد و بررسی فیلم There's Something Wrong with the Children

بدون شک یکی از جذاب‌ترین ژانرهای فیلم‌سازی ژانر ترس است و فیلم‌ و سریال‌های نام‌دار و متعددی تا به امروز در این ژانر ساخته شده‌اند. یکی از فیلم‌های سینمایی معمایی ترسناکی که در دی ماه سال گذشته منتشر شد و علاقمندان بسیاری پیدا کرد، There's Something Wrong with the Children بود که ما در مطلب پیش رو قصد داریم این فیلم را به شما معرفی کنیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را بشناسیم، نگاهی به داستان فیلم بیندازیم و در انتها هم مروری بر نمرات این اثر بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم سینمایی " There's Something Wrong with the Children " یا " چیزی در مورد بچه‌ها اشتباه است " یک فیلم ترسناک و معمایی آمریکایی است که در تاریخ 27 دی 1401 (17 ژانویه 2023) منتشر شده است. این فیلم، محصول سینمای آمریکا است و توسط روکسان بنجامین (Roxanne Benjamin) کارگردانی شده است. نگارش فیلم‌نامه فیلم توسط تی جی کیمفل (T. J. Cimfel) و دیوید وایت (David White) انجام شده و تهیه‌کنندگی اثر هم بر عهده پیگ پمبرتون (Paige Pemberton) و پائول اودو (Paul Uddo) بوده است. 

 

فیلم‌برداری فیلم " چیزی در مورد بچه‌ها اشتباه است "توسط یارون لوی (Yaron Levy) انجام شده، تدوین آن بر عهده اندرو درازک (Andrew Drazek) بوده و موسیقی متن آن هم توسط ده گیفتد (The Gifted) صورت پذیرفته است. 

 

ساخت این سریال 92 دقیقه ای نیز توسط کمپانی Blumhouse Television انجام شده و انتشار آن هم بر عهده تلویزیون +MGM بوده است. در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا مروری بر داستان این فیلم داشته باشیم. 

 

داستان فیلم There's Something Wrong with the Children

یکی از نقاط قوت این فیلم بدون شک داستان جذابی است که روایت می‌کند. فیلم " چیزی در مورد بچه‌ها اشتباه است " داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که همراه با دو دوست قدیمی خود و فرزندان کوچکشان برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به یک سفر می‌روند. در این بین بچه‌ها در جنگل ناپدید می‌شوند و پس از گذشت یک شب دوباره خود به خود بر می‌گردند. اما پس از بازگشت، رفتار آنها عجیب شده و خبر از وقوع حوادثی ناگوار می‌دهد. 

 

بازیگران فیلم There's Something Wrong with the Children

بازیگران مختلفی در فیلم سینمایی چیزی در مورد بچه‌ها اشتباه است حضور داشته‌اند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

ساخت و فیلمبرداری فیلم There's Something Wrong with the Children

در نوامبر سال 2021، Blumhouse Productions و +MGM اعلام کردند که با روکسان بنجامین و مابقی عوامل سازنده به توافق رسیده‌اند تا این فیلم ساخته شود. در ادامه، بازیگران فیلم هم انتخاب شدند و فیلمبرداری در ماه نوامبر 2021 آغاز شد و چند ماه بعد به پایان رسید. 

 

نمرات فیلم There's Something Wrong with the Children

این فیلم پس از انتشار نمرات متوسطی دریافت کرد و نتوانست همه منتقدان را راضی کند اما بینندگانی که فیلم را مشاهده کردند، اعلام کردند که این فیلم یک اثر سرگرم کننده است و آن را دوست داشته‌اند. وب سایت IMDb به این فیلم امتیاز 5 از 10 داده و راتن تومیتوز هم امتیاز 62٪ را برای این اثر در نظر گرفته است. ضمنا حدود 70٪ از کاربران وب سایت گوگل هم این فیلم را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران توصیه کرده‌اند. 

 

دانلود فیلم There's Something Wrong with the Children

فیلم‌های ترسناک و معمایی همیشه برای اغلب بینندگان جذاب بوده‌اند و طرفداران خودشان را هم دارند. اگر شما هم با مطالعه این معرفی فیلم علاقمند شده‌اید تا فیلم There's Something Wrong with the Children را مشاهده کنید کافی است وارد گپ فیلم شوید. برای دانلود فیلم چیزی در مورد بچه‌ها اشتباه است می‌توانید از طریق یکی از اپلیکیشن‌های اندروید، اندروید تی وی، نسخه PWA برای محصولات اپل یا از طریق وب سایت، وارد گپ فیلم شوید و به این فیلم دسترسی داشته باشید. گپ فیلم یک آرشیو بزرگ از فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت و با دوبله یا زیرنویس فارسی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر شما هم علاقه دارید به آرشیو گپ فیلم دسترسی داشته باشید کافی است وارد پلتفرم شده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳