پر بیننده‌ترین سریال‌های جهان

پر بیننده‌ترین سریال‌های جهان

در سال‌های اخیر سریال‌های بسیار متنوعی توسط کمپانی‌های بزرگ در ژانرهای مختلف تولید شده‌اند که برخی از آنها به شدت عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته‌اند و نمرات بسیار بالایی از منتقدان و بینندگان دریافت کرده‌اند. اگر به سریال دیدن علاقه دارید و می‌خواهید برترین سریال‌های چند سال اخیر را بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم سریال‌هایی که ما در این مطلب معرفی می‌کنیم را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

سریال Wednesday

یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های چند سال اخیر، بدون شک سریال " ونزدی " است که فصل اول آن در ماه نوامبر سال 2022 منتشر شد و به شدت مورد توجه بینندگان قرار گرفت. داستان این سریال 8 قسمتی، روایت‌گر تلاش‌های یک دختر دانشجو با نام ونزدی آدامز است که می‌خواهد بر توانایی‌های ذهنی نوظهور خودش مسلط شود. او همچنین قصد دارد پاسخ سوال‌های بی‌جوابی که پدر و مادرش سال‌ها است درگیر آن هستند را پاسخ بدهد. آلفرد گاف و مایلز میلار مسئولیت ساخت این سریال کمدی ترسناک را بر عهده داشته‌اند و انتشار آن هم از سرویس استریم آنلاین نتفلیکس انجام شده است.

 

سریال Attack on Titan

بدون شک یکی از موفق‌ترین انیمه سریال‌های چند سال اخیر که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته در سراسر جهان طرفداران پر و پا قرصی پیدا کند " حمله به تایتان " است. این سریال که تا به امروز 4 فصل از آن منتشر شده روایت‌گر داستانی در منطقه شیگانشینا در دیوار ماریا است. ارن به همراه پدرش گریشا، مادرش کارلا و خواهر ناتنی‌اش میکاسا در حال گذراندن یک زندگی آرام هستند تا اینکه سر و کله یک غول عظیم‌الجثه پیدا می‌شود و همه چیز به هم می‌ریزد. غولی که 60 متر ارتفاع دارد و با پای خود دروازه شیگانشینا را سوراخ می‌کند. زمانی که دیوار سوراخ می‌شود، تایتان‌های عادی به آن سوی دیوار حمله می‌کنند. به دنبال این حمله، مادر ارن توسط یک تایتان خورده می‌شود اما او به همراه دوستانش فرار می‌کنند و ارن هم تصمیم می‌گیرد انتقام انسان‌ها را از تایتان‌ها بگیرد. کارگردانی این سریال بر عهده تتسورو آراکی، ماساشی کویزوکا، یوییچیرو هایاشی و جون شیشدو بوده و فیلم‌نامه آن را هم یاسوکو کوبایاشی، هیروشی سکو و شینتارو کاواکوبو به رشته تحریر درآورده‌اند. انتشار این سریال نیز بر عهده MBS و تلویزیون NHK General بوده است.

 

سریال Vikings

زمانی که صحبت از سریال‌های موفق چند سال اخیر می‌شود، قطعا سریال وایکینگ‌ها یکی از نام‌هایی است که مطرح می‌شود. این سریال که در 6 فصل تولید شده، روایت‌گر داستان رگنار لاثبروک، یک کشاورز جوان است که نمی‌تواند سیاست‌های ارل هاستون، رهبر وایکینگ‌ها را تحمل کند. ارل هاستون، مهاجمان وایکینگ‌ها را به سمت شرق و مبارزه با مردم روسیه فرستاده،اما رگنار می‌خواهد که به سمت غرب بروند و از اقیانوس‌ها گذر کنند تا با تمدن‌های جدید آشنا شوند. او با همراهی یکی از دوستانش از گروه وایکینگ‌ها، سفر پر ماجرای خودش را آغاز می‌کند. ساخت این سریال بر عهده مایکل هرست بوده و فیلم‌نامه آن را هم خود او به رشته تحریر درآورده است. انتشار این سریال نیز بر عهده شبکه History و Amazon Prime Video بوده است.

 

سریال The Last Of Us

سریال بعدی که قصد داریم در ادامه این مطلب معرفی کنیم " آخرین بازمانده از ما " است که فصل اول آن در ابتدای سال 2023 منتشر شد و به شدت مورد توجه مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفت. این سریال جذاب، داستان جوئل و الی را روایت می‌کند که پس از همه‌گیری یک بیماری وحشتناک در آمریکا، مجبور هستند تا با هرج و مرج و شرایط وحشیانه پس از آن مواجه شوند. کریگ مازین و نیل دراکمن سازندگان و نویسندگان این سریال هستند و پخش آن هم از سرویس استریم آنلاین HBO انجام شده است. 

 

سریال The Flash

سریال " فلش " نیز یکی از موفق‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های چند سال اخیر است که تاکنون 9 فصل از آن منتشر شده و توانسته همچنان، جایگاه خود را حفظ کند. داستان سریال درباره بری آلن است که پس از انفجار در آزمایشگاه S.T.A.R در معرض ذرات شتاب‌دهنده قرار می‌گیرد و به کما می‌رود. او چند ماه بعد از کما بیرون می‌آید و متوجه می‌شود سرعت و قدرت عجیبی پیدا کرده است. هیچ کس از این توانایی خبر ندارد و فقط دوستان بری می‌دانند او به سریع‌ترین مرد زنده جهان تبدیل شده است. اما موضوع اینجاست که او به زودی متوجه می‌شود فقط او نیست که قدرت فرا انسانی پیدا کرده و افراد دیگری هم مثل او هستند که از قدرتشان به درستی استفاده نمی‌کنند. به همین دلیل بری تصمیم می‌گیرد تا با STAR همکاری کند و از مظلومان شهر در برابر اتفاقات آینده دفاع کنند. ساخت این سریال بر عهده دیوید ناتر، گرگ برلانتی و اندرو کریزبرگ بوده و انتشار آن هم از پلتفرم The CW انجام شده است.

 

سریال Peaky Blinders

اگر اهل سریال دیدن باشید قطعا نام پیکی بلایندرز را شنیده‌اید. این سریال محصول بریتانیا، در ژانر درام جنایی ساخته شده و طرفداران دو آتشه و پرشمار فراوانی در سراسر جهان پیدا کرده است. داستان این سریال در سال‌های 1919 میلادی به بعد اتفاق می‌افتد و روایت‌گر بلندپروازی‌ها و ماجراهای یک خانواده رومانیایی به نام پیکی بلایندرز است که در شهر بیرمنگام زندگی می‌کنند. این خانواده یکی از گروه‌های خلافکار بسیار معروف هستند که توماس شلبی آن را اداره می‌کند. توماس، تشنه قدرت بیشتر است و می‌‌خواهد از اداره کردن یک خیابان فراتر برود. در این بین یک بازپرس با نام چستر کمپبل که در تلاش است تا انگلستان را از شر گروه‌های خلافکار نجات دهد، به مقابله با توماس شلبی می‌پردازد. این سریال 6 فصلی توسط استیون نایت ساخته شده و نگارش فیلم‌نامه آن هم بر عهده استیون نایت، توبی فینلی و استیون راسل بوده است. انتشار این سریال نیز از شبکه تلویزیونی BBC انجام شده است.

 

سریال Game of Thrones

یکی از سریال‌های شناخته‌شده‌ای که تقریبا همه به شما توصیه می‌کنند از دست ندهید " بازی تاج و تخت " است. این سریال پر بیننده، پر سر و صدا و بسیار پرطرفدار در ژانر درام فانتزی ساخته شده و از شبکه HBO منتشر شده است. داستان سریال در قاره‌های خیالی وستروس و اسوس اتفاق می‌افتد و چند خط داستانی در آن دنبال می‌شوند. داستان اول درباره جنگ بین خانواده‌های اشرافی و بدست آوردن تخت آهنین و پادشاهی هفت اقلیم است. خط داستانی دوم به نزدیک بودن یک زمستان سخت و طولانی و یورش موجودات افسانه‌ای از شمال می‌پردازد و سومین خط داستانی هم درباره تلاش فرزندان شاه خلع شده است که برای بازپس‌گیری تاج و تخت تلاش می‌کنند. سازنده این سریال دیوید بنیاف و دی بی وایس هستند و فیلم‌نامه آن بر اساس داستان ترانه یخ و آتش اثر جرج آر آر مارتین نگارش شده است. 

 

سریال The Walking Dead

آخرین سریالی هم که در این مطلب معرفی می‌کنیم " مردگان متحرک " نام دارد. این سریال 11 فصلی پر بیننده قطعا یکی از سریال‌های موفق چند سال اخیر است که از شبکه تلویزیونی AMC منتشر شده و توانسته لقب یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های چند سال اخیر را به خود اختصاص دهد. داستان این سریال درباره یک افسر پلیس با نام ریک است که در یک ماموریت گلوله می‌خورد و چندین ماه در بیمارستان بیهوش می‌ماند. زمانی که ریک بیدار می‌شود متوجه می‌شود که دنیای اطرافش پر از زامبی‌ها شده و به نظر می‌رسد او تنها شخص زنده آنجا است اما اینطور نیست. او در ادامه داستان به همراه دیگر بازمانده‌ها باید در یک دنیای پر از مردگان متحرک تلاش کنند تا زنده بمانند. این سریال بر اساس داستان مصور مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن ساخته شده و توسعه آن نیز توسط فرانک دارابونت صورت گرفته است. 

 

دانلود پربیننده‌ترین سریال‌های جهان

سریال‌هایی که در این مطلب نام بردیم جز پربیننده‌ترین سریال‌های چند سال اخیر هستند که به هیچ وجه نباید از دست بدهید. اگر شما هم با مطالعه این مطلب علاقمند شده‌اید تا مشاهده این سریال‌ها را در نزدیک‌ترین زمان ممکن شروع کنید، کافی است وارد گپ فیلم شوید. برای دانلود فیلم، دانلود سریال و دانلود انیمه های مورد علاقه خودتان با بهترین کیفیت و با دوبله یا زیرنویس فارسی اختصاصی می‌توانید وارد گپ فیلم شده و به آرشیو بزرگ آن دسترسی پیدا کنید. 

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳