کارگردان سریال Wonder Man مارول مشخص شد

کارگردان سریال Wonder Man مارول مشخص شد

اگر شما هم از طرفداران دنیای کامیک مارول باشید، قطعا شخصیت واندر من را می‌شناسید. این شخصیت که در ابتدای معرفی‌اش به عنوان یک شخصیت شرور شناخته می‌شد، پس از چند حضور کوتاه در داستان‌های مختلف به شهرت رسید و در اواخر دهه 70 میلادی، مارول تصمیم گرفت او را به یک ابر قهرمان تبدیل کرده و به عنوان یک عضو اونجرز معرفی کند. جدیدترین خبر درباره این کاراکتر، ساخت سریالی با محوریت واندرمن، به کارگردانی استلا مگی توسط استودیو مارول در سال 2023 است. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

وب سایت ددلاین در یکی از تازه‌ترین اخبار منتشر شده خود اعلام کرده، کارگردانی چند قسمت از سریال Wonder Man بر عهده کارگردان آثار برجسته‌ Photograph، The Weekend، Everything Everything و Jean Of The Joneses یعن Stella Maggie خواهد بود. 

نگارش داستان‌های جدید ابرقهرمانی کار سختی است و به همین دلیل برای ساخت چنین آثاری از گروهی از نویسندگان کمک گرفته می‌شود که در مورد واندرمن هم، این موضوع صدق می‌کند. سرپرستی تیم نویسندگان این سریال بر عهده اندرو گست خواهد بود که در ساخت آثاری مانند Brooklyn Nine Nine و Community به عنوان نویسنده و کارگردان حضور داشته است. تهیه کنندگی اجرایی این فیلم هم بر عهده دستین دنیل کرتون خواهد بود که کارگردانی آثاری مانند Shang Chi And The Legend Of The Ten Rings را در کارنامه خود دارد. البته بر اساس گفته‌ها گویا او قرار است چند قسمت از این سریال را هم کارگردانی کند. 

نقش اصلی این سریال یعنی سایمون ویلیامز که ملقب به Wonder Man است را یحیی عبدالمتین دوم بر عهده خواهد داشت. او پیش‌تر به خاطر بازی فوق‌العاده‌ در سریال Watchmen موفق شده بود حایزه مهم Emmy را دریافت کند. علاوه بر او، بن کینگزلی هم قرار است دوباره در نقش تروور استلری در این سریال حاضر شود که همکاری این دو بازیگر درجه یک در کنار هم قطعا به جذاب‌تر شدن این سریال کمک خواهد کرد. 

بن کینگزلی، اولین بار، این نقش را در فیلم Iron Man 3 ایفا کرد و پس از آن در All Hail The King و به تازگی هم در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه حضور داشته است. حضور در سریال واندرمن، چهارمین حضور او در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

بد نیست بدانید، سریال Wonder Man تحت قرارداد مارول استودیوز با دستین کرتون ساخته خواهد شد. این سریال پس از موفقیت فیلم Shang Chi که طی همین قرارداد ساخته شده، کلید خورده و قرار است فیلم‌برداری آن در سال 2023 آغاز شود. 

 

آشنایی بیشتر با شخصیت واندرمن

کاراکتر Wonder Man یکی از شخصیت‌های قدیمی دنیای کامیک مارول است که اولین بار در سال 1964 و در کامیک شماره 9 اونجرز معرفی شد. همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، در ابتدا او قرار بود به یکی از شخصیت‌های بد مارول تبدیل شود اما در نهایت به یک ابر قهرمان بدل شد و در دهه 80 میلادی بود که نام سایمون ویلیامز برای او انتخاب شد. او در ادامه به یکی از اعضای اصلی Coast Avengers در لس آنجلس تبدیل شد که همیشه لباسی سیاه و قرمز می‌پوشید و یک عینک قرمز رنگ بر صورت داشت. 

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳