تایید رسمی ساخت‌ فیلم های جدید Lord of the Rings

تایید رسمی ساخت‌ فیلم های جدید Lord of the Rings

چندی پیش در مراسمی که ٌWarner Brothers برای ارائه گزارش مالی خود برگزار کرد، خبر جدیدی را اعلام کرد قکه طرفداران ارباب حلقه‌ها و سهامداران این شرکت را به شدت به وجد آورد. مدیرعامل این کمپانی بزرگ فیلم‌سازی در این رویداد گفت که طبق قرارداد جدیدی که این شرکت با Embracer به امضا رسانده، این کمپانی به همراه استودیو New Line Cinema، امتیاز ساخت فیلم‌های جدید ارباب حلقه‌ها و هابیت را به دست آورده‌اند. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

داستان‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت که جی آر آر تالکین، نویسنده فانتزی نویس مشهور به رشته تحریر درآورده یکی از پرطرفدارترین داستان‌های فانتزی تاریخ هستند که چند اثر سینمایی و تلویزیونی هم تاکنون پیرامون آنها ساخته شده و تقریبا همه آنها عملکرد موفقی داشته‌اند. جدیدترین خبری که قبل از انتشار خبر ساخت فیلم‌های ارباب حلقه‌ها درباره این فرنچایز منتشر شد، خبر خرید حق امتیاز انحصاری ساخت فیلم‌ها، بازی‌ها، اسباب بازی‌ها، پروژه‌های لایو اکشن، پارک‌های تفریحی و در کل هر محصول رسانه‌ای یا مصرفی، توسط کمپانی امبریسر بود. 

دیوید زسلاو، مدیر عامل Warner Brothers در کنفرانس مالی این کمپانی، اعلام کرد که با امبریسر به توافق رسیده تا آثار جدیدی از این فرنچایز را در آینده ساخته و منتشر کند. تحلیلگران اعتقاد دارند که زسلاو این صحبت‌ها را برای دادن اطمینان خاطر به سهامداران این شرکت و طرفداران ارباب حلقه‌ها انجام داده است. 

او در تلاش است تا این شرکت بحران زده را به دوران اوج خود در دهه اول قرن بیست و یکم برگرداند. در آن بازه طلایی، کمپانی وارنر آثار قدرتمندی مانند سه‌گانه The Dark Knight و فیلم‌های هری پاتر را منتشر کرد که توانست وارنر برادرز را به موفقیت‌های چشمگیری برساند.

زسلاو پیش از این در ماه نوامبر هم اعلام کرده بود که این کمپانی با جی کی رولینگ، نویسنده داستان‌های هری پاتر، قراردادی به امضا رسانده تا رولینگ و کمپانی وارنر در همکاری با یکدیگر، فیلم‌ها و آثار بیشتری درباره این شخصیت افسانه‌ای بسازند. 

مدیر عامل کمپانی Freemode که به عنوان زیر مجموعه امبریسر فعالیت می‌کند نیز در اظهار نظری، پیرامون توافق جدید این شرکت با کمپانی وارنر گفته است:

ما به خوبی، اهمیت و ارزش بالای این اثر را درک می‌کنیم. ما می‌خواهیم تا با همکاری وارنر پیکچرز و استودیو نیولاین، علاوه بر ادای احترام به گذشته، نگاهی به سوی آینده داشته باشیم و آثاری فاخر و با کیفیت برای این فرنچایز بسازیم. 

مدیران بخش فیلم‌سازی کمپانی وارنر، مایکل دی لوکا و پاملا عبدی هم به تازگی اعلام کرده‌اند که علاقه‌ای به بازگشت به گذشته ندارند و نمی‌خواهند کارهایی که در سه گانه پیتر جکسون پیاده سازی شده را دوباره انجام دهند. آنها درباره این موضوع افزوده‌اند:

بیست سال پیش، نیولاین سینما تصمیم گرفت تا شخصیت‌ها و داستان‌های ارباب حلقه‌ها را بر روی پرده سینماها ببرد که این قدم بزرگ، ابتدا همه را غافلگیر کرد و مخالفان فراوانی داشت. اما در نهایت، نتیجه کار بسیار خوب از آب درآمد و مورد توجه اکثریت بینندگان و منتقدان سینمای جهان قرار گرفت. اما با همه این آثار بازهم گوشه‌های شناخته نشده‌ و کشف نشده‌ای از داستان‌های تالکین وجود دارد که در آینده به آنها پرداخته خواهد شد. ما از این همکاری ها بسیار هیجان زده هستیم.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳