علاقه جیمز کامرون به کارگردانی فیلم The Last Train From Hiroshima پیش از آواتار 4

علاقه جیمز کامرون به کارگردانی فیلم The Last Train From Hiroshima پیش از آواتار 4

جیمز کامرون بدون شک یکی از برترین کارگردان‌های تاریخ سینمای جهان است و تاکنون فیلم‌هایی را کارگردانی کرده که اغلب در بین پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ جای گرفته‌اند. او در چند سال اخیر تمرکز خود را بر ساخت مجموعه فیلم‌های آواتار گذاشته و روی فیلم دیگری کار نکرده است. جدیدترین محصولی که به کارگردانی او بر روی پرده سینماهای جهان رفته، آواتار 2 است که بسیار مورد استقبال بییندگان و منتقدان قرار گرفته و توانسته فروش بسیار خوبی هم در گیشه داشته باشد. او که هم اکنون در حال کار بر روی پروژه‌های آواتار 3، 4 و 5 است، به تازگی اعلام کرده علاقمند است، پیش از ساخت فیلم Avatar 4، فیلم دیگری را نیز کارگردانی کند. در ادامه این خبر با ما همراه باشید. 

این کارگردان برجسته سینما اعلام کرده مایل است یک اقتباس از رمان The Last Train From Hiroshima: The Survivors Lost Book که چارلز آر پلگرینو به رشته تحریر درآورده را پیش از ساخت چهارمین قسمت از آواتار کارگردانی کند. او طی یک مصاحبه درباره این فیلم صحبت کرده و پیرامون اهمیت ساخت آن گفته است:

ما هم اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که از آنچه فکر می‌کردیم پر مخاطره‌تر است. من فکر می‌کنم بهترین تایم برای ساخت فیلم هیروشیما همین الان است. روایت دوباره این داستان به مردم یادآوری می‌کند، اگر از چنین سلاح‌هایی برای اهداف انسانی استفاده شود، می‌تواند چه فجایعی را به بار بیاورد. 

علاقه جیمز کامرون به این رمان و داستان تا حدی است که او 12 سال پیش در سال 2010، حقوق ساخت یک اقتباس از رمان آخرین قطار به هیروشیما را در اختیار گرفته و از همان زمان قصد دارد فیلمی بر اساس این رمان بسازد. با توجه به صحبت‌هایی که پیرامون ساخت این اثر وجود دارد، کامرون قصد دارد این فیلم را در سال‌های آینده بسازد اما هنوز هیچ چیز درباره این اثر قطعی نشده است.

رمان The Last Train From Hiroshima: The Survivors Lost Book، روایت‌گر زندگی در هیروشیما و ناگازاکی، پیش از بمباران اتمی این دو شهر توسط آمریکا، در حین این اتفاق و پس از آن است. این فیلم که قرار است به صورت مستند ساخته شود، داستان زندگی بازماندگان این اتفاق هولناک را به تصویر می‌کشد. 

جیمز کامرون اکنون در حال کار بر روی پروژه فیلم سینمایی آواتار 3 است که بر اساس گفته سازندگان قرار است در تاریخ 3 آذر 1403 بر روی پرده سینماهای جهان برود. فیلم‌‌های بعدی آواتار یعنی آواتار 4 و 5 هم قرار است به ترتیب در تاریخ‌های 27 آذر 1405و 2 دی 1407 به اکران عمومی خواهند رسید.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳