فصل سوم سریال Mindhunter توسط نتفلیکس ساخته نخواهد شد

فصل سوم سریال Mindhunter توسط نتفلیکس ساخته نخواهد شد

سریال جذاب Midhunter یکی از سریال‌های موفق چند سال اخیر نتفلیکس است که تاکنون دو فصل از آن منتشر شده و طرفداران این سریال مدت‌ها منتظر تایید ساخت فصل سوم این سریال بودند. اما نتفلیکس در یک خبر شوکه کننده به تازگی اعلام کرده که قصد ندارد فصل سوم این سریال را بسازد. دیوید فینچر، سازنده این سریال، پس از اعلام این موضوع توسط نتفلیکس تایید کرد که فصل سومی برای این فرنچایز در کار نخواهد بود. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

اگر بخواهیم لیستی از سریال‌های محبوبی که در چند سال اخیر ادامه ساختشان توسط نتفلیکس کنسل شده تهیه کنیم، قطعا یکی از شوکه‌کننده‌ترین نام‌ها، شکارچی ذهن یا Midhunter است. این سریال جنایی که دیوید فینچر کارگردانی هر دو فصل آن را بر عهده داشته، در مدت انتشار توانسته بود بازخوردهای خوبی از بینندگان و منتقدان دریافت کند و کمتر کسی تصور می‌کرد این سریال برای فصول بعدی تمدید نشود. اما گویا این سریال بسیار پرهزینه بوده و میزان بازدید آن با آنچه این پلتفرم تصور می‌کرده فاصله زیادی داشته است. 

دیوید فینچر در جدیدترین مصاحبه خود با یک روزانه فرانسوی اعلام کرده که تصمیم نهایی در این زمینه را نتفلیکس گرفته چرا که او مشتاق ساخت چند فصل دیگر برای این فرنچایز بوده است. او همچنین در ادامه گفته است:

من به دو فصلی که از این سریال ساختیم افتخار می‌کنم. اما ساخت این سریال بسیار پر هزینست و من نتفلیکس رو درک می‌کنم. به نظر اونا ما نتونستیم اونقدر مخاطب به این سریال جذب کنیم که هزینه ساخت را توجیه کنه. اونا مقصر نیستن و از اولم با نمایش این سریال، ریسک کردن. 

او همچنین گفت:

دوستان نتفلیکسی قبلا به من اجازه داده بودن که فیلم Mank رو اونطوری که دوست دارم بسازم. اونا حتی بهم اجازه دادن واسه ساخت فیلم The Killer مسیرهای جدیدی رو امتحان کنم. این برای من یه شانسه که بتونم با افرادی کار کنم که جسارت دارن. تا به امروز که مسیرهامون یکی بوده اما یک روز که مسیرها یکی نباشن باید صادقانه راهمون رو از هم جدا کنیم. (فیلم The Killer دیوید فینچز قرار است در تاریخ 10 نوامبر 2023 بر روی پلتفرم نتفلیکس منتشر شود.)

سریال Midhunter روایت‌گر داستان‌های دو مامور اف بی آی به نام‌های هولدن فورد و بیل تنچ است که جاناتان گروف و هولت مک کالانی نقش‌آفرینی این دو شخصیت را بر عهده دارند. در فصل دوم این سریال، دو کارآگاه معروف درباره فردی تحقیق می‌کنند که قاتل کودکان است. او دنیس ریدر نام دارد و پیش از این قرار بود تمرکز فصل سوم سریال Mid hunter بر روی این شخصیت قرار داشته باشد. 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳