تمدید سریال The Peripheral برای فصل دوم

تمدید سریال The Peripheral برای فصل دوم

یکی از جدیدترین سریال‌های پلتفرم آمازون پرایم که در اکتبر سال 2022 منتشر شد و بسیار هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، The Peripheral بود. این سریال که توسط سازندگان سریال وست ورلد ساخته شده، به سرعت توانست در صدر آثار پربیننده پرایم ویدیو قرار بگیرد و همین موضوع دلیل بر این شد تا شایعاتی پیرامون تمدید سریع آن برای فصل دوم شکل بگیرد. در اوایل ماه فوریه 2023، این شبکه به شایعات پاسخ داد و اعلام کرد این سریال پر بیننده برای فصل دوم تمدید شده است. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

 

حدود 4 ماه پس از انتشار سریال The Peripheral، هالیوود ریپورتر در گزارشی اعلام کرده که این سریال برای فصل بعدی تمدید شده است. سریال کالبد که اقتباسی از رمان ویلیام گیبسون به همین نام است، روایت‌گر داستانی جذاب از دنیای تکنولوژی است که در آن، پیرامون تاثیرات گسترده و پیچیده فناوری مثل واقعیت مجازی در 10 سال آینده صحبت می‌شود. 

 

این سریال پس از انتشار در میان 10 سریال پر بیننده نیلسن قرار گرفت و توانسته رکوردشکنی‌هایی هم داشته باشد. نیلسن در بازه‌های مشخص، تعداد بینندگان برنامه‌های مختلفی که در سرویس‌های استریم آمریکایی منتشر می‌شوند را رتبه بندی می‌کند. بر اساس آمار این پلتفرم، سریال کالبد توانسته با ثبت آمار 394 میلیون دقیقه تماشا توسط بینندگان در هفته‌ای که هشتمین قسمت از این سریال منتشر شده، رکورد فوق‌العاده‌ای را به ثبت برساند. به همین دلیل مسئولین آمازون پرایم تصمیم به ساخت فصل بعدی گرفته و اعلام کرده‌اند، امیدوارند این سریال در فصل دوم عملکرد بهتری هم داشته باشد. 

 

عوامل سازنده سریال The Peripheral

این سریال جذاب اولین پروژه‌ای است که توسط زوج معروف، جاناتان نولان و لیزا جوی ساخته شده است. این دو در سال 2019 قراردادی به ارزش 100 میلیون دلار با پلتفرم آمازون پرایم بستند که پروژه کالبد هم بخشی از همین قرارداد محسوب می‌شود. البته باید متذکر شویم که ساخت این سریال ابتدا توسط Warner Brothers آغاز شده بود اما در نهایت به آمازون پرایم واگذار شد. از دیگر پروژه‌های این زوج می‌توان به سریال Fallout اشاره کرد که هم اکنون در دست ساخت است و احتمالا برای سال آینده میلادی آماده منتشر خواهد شد. 

 

نویسنده و شوارنر فصل دوم این سریال، اسکات بی اسمیت است که نویسندگی فیلم شناخته شده" سیبری "را بر عهده داشته است. بازیگرانی که نقش‌های فوق العاده‌ای را در این سریال ایفا کرده‌اند، تاثیر به‌سزایی در موفقیت این اثر داشته‌اند. از جمله این هنرمندان می‌توان به کلوئی گریس مورتز، جک رینور، گری کار، تنیا میلر، جی جی فیلد، ملیندا پیج همیلتون، شارلوت رایلی، ادلایند هوران و کتی لیانگ اشاره کرد. بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده، به احتمال زیاد همین بازیگران در فصل دوم هم ایفای نقش‌های خود را بر عهده خواهند داشت.

 

داستان فصل اول The Peripheral، روایت‌گر زندگی زن جوانی است که توانایی ارتباط با آینده را بدست آورده و از اتفاقات آن باخبر شده است. آینده‌ای که بسیار ناامید کننده و تاریک است و البته سرنوشت خوشایندی هم برای او در پیش ندارد. دلیل به وقوع پیوستن این آینده بد، فناوری‌ها و تکنولوژی‌هایی هستند که به طور نامحسوس، تغییراتی در جامعه ایجاد کرده‌اند.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳