همکاری فلش با بتمن برای نجات دنیا در اولین تریلر فیلم The Flash

همکاری فلش با بتمن برای نجات دنیا در اولین تریلر فیلم The Flash

بدون شک یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های DC در سال 2023، فیلم The Flash است که مدتی است با انتشار اولین تریلرش، بر سر زبان‌ها افتاده و همه درباره اتفاقات جالبی که احتمال می‌دهند در این فیلم رخ بدهد، صحبت می‌کنند. بر اساس گفته‌ها، فیلم The Flash قرار است مسئله مولتی‌ورس را برای بینندگان باز کند تا در نهایت، ساخت آثار سال‌های آینده دی سی را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

اگر داستان‌های کامیک دی سی را دنبال کرده باشید، با شخصیت فلش آشنا هستید اما اگر از این شخصیت کمتر شنیده اید، باید بگوییم، فلش یک شخصیت خیالی ابر قهرمانی در دنیای دی سی کامیکس است که اولین بار در سال 1940 در مجموعه کتاب‌های کامیک فلش به جهان معرفی شد. این شخصیت توانایی‌های بی نظیری مثل انجام حرکات مختلف با سرعت بالا، عکس‌العمل‌های فرا انسانی، قدرت تفکر فوق سریع و نقض قوانین انسانی را دارد. این شخصیت توسط گاردنر فاکس نوشته شده و توسط هری لمپرت هم تصویرسازی شده است. در سال 1956، بری آلن به فلش تبدیل شد و توانست از نیروهای فرا انسانی او استفاده کند. 

پس از معرفی این شخصیت، فلش در داستان‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی ظاهر شده که جدیدترین آنها قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود. در این فیلم نقش بری آلن یا همان فلش را ازرا میلر بر عهده داشته که به گفته سازندگان قرار است همه طرفداران را سورپرایز کند. 

در فیلم The Flash محصول سال 2023، این شخصیت تلاش می‌کند تا از قدرت‌های ماورایی خودش استفاده کند تا بتواند به گذشته سفر کند و جان مادرش را که در زمان بچگی فلش کشته شده، نجات دهد. اما موضوع به اینجا ختم نمی‌شود و این کار او باعث می‌شود، خط زمانی دچار آشفتگی شود. او به همین دلیل وارد بعدهای دیگری می‌شود که او را دچار دوگانگی می‌کند. در این وضعیت، او نمی‌تواند بفهمد که چه کسی دوست او و چه کسی دشمن اوست. 

پیتر سفران و چیمز گان که مدیریت DC Studios را برعهده دارند در اظهار نظری جدید گفته‌اند که با ساخت این فیلم قصد داشته‌اند تا سینمای دی سی را به شکلی جدید بازسازی کنند. آنها همچنین گفته‌اند که این کار به آنها اجازه می‌دهد تا آینده این دنیا را به شکلی هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر پیش ببرند. 

 

اولین تریلری که از این فیلم سینمایی منتشر شده یک سورپرایز جدید هم برای طرفداران دی سی دارد و آن هم حضور دو بتمن در این فیلم است. نقش این دو بتمن را مایکل کیتون و بن افلک، دو بازیگر سرشناس هالیوودی بازی کرده‌اند و ساشا کلی هم قرار است بار دیگر در نقش سوپرگرل بازگردد. البته شخصیت‌های حاضر در این فیلم به همین موارد محدود نیست و گویا قرار است شاهد چهره‌های شناخته شده و ناشناخته دیگری هم در این فیلم باشیم. 

فیلم سینمایی The Flash که کارگردانی آن را اندی موسکیتی بر عهده داشته و کریستینا هادسون هم نویسندگی آن را انجام داده، قرار است در تاریخ 26 خرداد ماه 1402 بر روی پرده سینماهای جهان برود.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳