دنباله سریال اسپارتاکوس ساخته می شود

دنباله سریال اسپارتاکوس ساخته می شود

سریال اسپارتاکوس یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین سریال‌های قرن بیست و یک است که اولین بار در سال 2010 معرفی شد و توانست به یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های آن زمان تبدیل شود. اولین فصل از این سریال، خون و شن نام داشت که بر سال‌های ابتدایی زندگی اسپارتاکوس تمرکز داشت. پس از این فصل، اسپین‌‌آف‌های مختلف، مینی سریال‌ها و فصول دیگری هم ساخته شد که مانند فصل اول عملکرد موفقی داشتند. اما به تازگی استیون دنایت اعلام کرده، دنباله جدیدی از این سریال در همکاری با شبکه استارز ساخته خواهد شد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

 

ساخت ادامه سریال‌های موفق، کار مرسومی است که تقریبا همه سازندگان سریال در سطح جهان انجام می‌دهند و حالا هم دوباره نوبت به اسپارتاکوس رسیده است. اگر خاطرتان باشد، فصل اول این سریال با بازی درخشان اندی وایتفیلد منتشر شد و این بازیگر توانست بازی خاطره انگیزی را به ثبت برساند. در کنار وایتفیلد، بازیگران بزرگ دیگری هم در این سریال حضور داشتند که از جمله آنها می‌توان به جان هانا، لوسی لالس، مانو بنت، لزلی آن برنت، پیتر منشا و کاترینا لا اشاره کرد.

 پس از اتمام موفقیت‌آمیز این فصل، قراردادهای ساخت فصل دوم بسته شد اما به دلیل ابتلای وایتفیلد به سرطان، ساخت فصل دوم به تعویق افتاد. در این بین یک مینی سریال که پیش درآمدی برای شخصیت گانیکوس بود با بازی داستین کلر ساخته شد. چندی بعد متأسفانه وایتفیلد به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت و به همین دلیل شبکه استارز تصمیم گرفت تا مدتی، فصل دوم را نسازد. 

در نهایت در سال 2012 فصل بعدی این سریال با نام Vengeance یا خون خواهی ساخته شد. در ادامه فصل سوم این سریال هم توسط استارز تهیه شد و لیام مک اینتایر جانشین وایتفیلد در فصل‌های دوم و سوم شد. 

خبر خوش برای طرفداران این سریال پربیننده، مصاحبه اخیر استیون دنایت، پدید آورنده اسپارتاکوس بود که خبر توافق با شبکه Starz برای ساخت فصل بعدی این فرنچایز را اعلام کرد. او قرار است شوارنر و تهیه کننده این پروژه جدید باشد که تاکنون نامی برای آن انتخاب نشده است. این سریال درام روایت‌گر اتفاقاتی است که پس از شکست اسپارتاکوس و ارتش شورشیان او در اپیزود پایانی روی می‌دهد. این محصول جدید بر روی داستان‌های جدیدی پیرامون خیانت، خون و فریب متمرکز است. 

استیون دنایت در مصاحبه خود اضافه کرده است:

دعوت برای بازگشت به دنیای اسپارتاکوس و حمایتی که همکارانم در لاینزگیت و استارز از من داشته‌اند، برای من افتخار بزرگی است. ما تلاش خواهیم کرد تا در کنار یکدیگر، اثری غیر معمول، خاص و منحصربه‌فرد برای این داستان حماسی جذاب خلق کنیم. 

استیون دنایت یکی از فیلم‌سازان به نام هالیوود است که علاوه بر اسپارتاکوس، ساخت آثار دیگری مانند سریال Buffy The Vampire Slayer، Dollhouse و فیلم Pacific Rim: Uprising را در کارنامه خود دارد. حال باید منتظر بود و دید، او و همکارانش چگونه با فصل جدید باز خواهند گشت.

تا به این لحظه هنوز، نام و زمان شروع ساخت سری جدید اسپارتاکوس مشخص نیست و خبر دیگری هم درباره این اثر منتشر نشده است. 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳