مایکل داگلاس: اگر اجازه بدهند بمیرم در مرد مورچه‌ای 4 بازی می کنم

مایکل داگلاس: اگر اجازه بدهند بمیرم در مرد مورچه‌ای 4 بازی می کنم

فیلم سینمایی مرد مورچه‌ای و زنبورک، کوانتومانیا که طرفداران این فرنچایز مدت‌ها منتظرش بودند، به تازگی منتشر شده و تاکنون توانسته عملکرد قابل قبولی را به ثبت برساند. حواشی این فیلم پس از انتشار کم نبوده و صحبت‌های مختلفی پیرامون قسمت بعدی آن هم انجام شده است. یکی از جدیدترین اظهار نظرها به دنبال انتشار این قسمت از مرد مورچه‌ای، صحبت مایکل داگلاس درباره بازی در قسمت بعدی این فرنچایز بوده است. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

 

مایکل داگلاس ستاره فیلم‌های مرد مورچه‌ای که در قسمت جدید دوباره نقش هنک پیم را بازی کرده، به تازگی در اظهار نظری جالب گفته است حاضر است در قسمت بعدی این فیلم هم بازی کند اما یک شرط دارد. او گفته است:

 

من حاضرم در قسمت چهارم مرد مورچه‌ای بازی کنم، اما در صورتی که اجازه بدهند بمیرم. 

 

سازنده فیلم‌های مرد مورچه‌ای و کمپانی مارول هنوز درباره ساخت قسمت بعدی این سری فیلم‌ها اظهار نظری نکرده‌اند اما انتظار می‌رود اگر فیلم کنونی به موفقیت‌های مد نظر آنها دست پیدا کند، مارول قطعا برای ساخت قسمت بعدی چراغ سبز نشان خواهد داد. 

 

مایکل داگلاس 78 ساله بر روی فرش قرمز افتتاحیه فیلم جدید مرد مورچه‌ای درباره همکاری دوباره با پیتون رید و دیگر افرادی که در ساخت این فیلم دخیل بوده‌اند، گفته است که تجربه کار با آنها بسیار خوشایند بوده است. او همچنین به شوخی رو به خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا حاضر است در قسمت بعدی هم بازی کند عبارت بالا را گفته بود که این صحبت او بسیار وایرال شد و اغلب وب سایت‌ها و نشریات سینمایی به آن پرداختند. 

 

این قبیل اظهار نظرها اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد و پیش‌تر، هریسون فورد هم برای کشته شدن شخصیتی که او در فیلم ایفای نقشش را بر عهده داشته، درخواست داده بود. او چند دهه قبل از جورج لوکاس خواسته بود تا هان سولو را در قسمت اول Star wars بکشد. 

 

فیلم Ant-man And The Wasp: Quantumania یکی از جدیدترین فیلم‌های مارول است که در ژانر اکشن ماجراجویی و کمدی ساخته شده است. در این فیلم علاوه بر مایکل داگلاس بازیگران مطرح دیگری هم ایفای نقش کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به Evangeline Lilly، Michelle Pfeiffer، Paul Rudd، Michael Pena و Jonathan majors ایفای نقش کرده‌اند. 

داستان این فیلم درباره ابر قهرمان‌هایی است که می‌توانند به موجودات ریزی مثل زنبور و مورچه تبدیل شوند. اسکات لنگ و هوپ ون داین در کنار هنک پیم و جانت ون داین در این فیلم به کاوش در دنیای کوانتومی می‌پردازند. دنیایی که مجبور می‌شوند با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار کنند و وارد ماجراجویی‌های مختلف شوند. این فیلم در تاریخ 15 فوریه 2023 منتشر شده است.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳