دنباله فیلم ترسناک مگان در دست ساخت است

دنباله فیلم ترسناک مگان در دست ساخت است

یکی از جدیدترین فیلم‌های ترسناکی که در انتهای سال 2022 اکران شد و عملکرد بسیار موفقی هم داشت، فیلم سینمایی M3gan بود که پس از مدت کوتاهی توانست، طرفداران بسیاری پیدا کند و در گیشه هم موفق عمل کند. حال به دنبال این موفقیت، سازندگان این اثر اعلام کرده‌اند که دنباله‌ای برای این فیلم با نام M3gan 2 در دست ساخت است و به احتمال زیاد در سال 2025 منتشر خواهد شد. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم سینمایی مگان 2022، روایت‌گر داستان یک متخصص رباتیک است که نقشش را آلیسون ویلیامز بازی می‌کند. این متخصص رباتیک برای اینکه خواهرزاده‌اش را که به تازگی یتیم شده خوشحال کند، تصمیم می‌گیرد تا به او یک ربات عروسکی هدیه بدهد. او این ربات را از کمپانی خود به او هدیه می‌دهد اما یک مشکل وجود دارد و آن هم وضعیت آزمایشی و تایید نشده ربات است. در ادامه فیلم، شرایط تغییر می‌کند و ربات، رویکردی خشن و خونین را در پیش می‌گیرد. 

 

پس از استقبال چشمگیر از فیلم مگان، سازندگان این فیلم به صورت رسمی، ساخت قسمت دوم را تایید کردند و اعلام کردند که ویولت مک گراو و آلیسون ویلیامز قرار است در قسمت بعدی هم نقش‌های خود را ایفا کنند. علاوه بر بازیگران اصلی که نقششان را در فیلم دوم تکرار خواهند کرد، فیلمنامه نویس قسمت اول یعنی آکلا کوپر نیز نگارش قسمت دوم فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت. تهیه‌کنندگان قسمت دوم هم همان عوامل قسمت اول، یعنی جیسون بلوم و جیمز وان خواهند بود که این موارد نشان از تکرار موفقیت‌های قسمت اول دارد. 

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور داشته‌اند می‌توان به ایمی دانلد، جنا دیویس، جن ون اپس، برایان جردن آلوز، رونی چنگ، جک کسیدی، لوری دانگی، امی آشروود، آرلو گرین، استفان گارنو مونتن و کیرا جوزفسون اشاره کرد. 

همانطور که احتمالا می‌دانید، کارگردانی قسمت اول مگان بر عهده جرارد جان استون بوده که عملکردش بسیار مورد تحسین منتقدان و بینندگان قرار گرفته است. فردی که سکان کارگردانی قسمت دوم را بر عهده خواهد داشت هنوز مشخص نشده اما بسیاری احتمال می‌دهند که جان استون بار دیگر بر صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست. 

 

فیلم مگان علاوه بر اینکه توانست نظر عده کثیری از بینندگان را به سمت خود جلب کند، توانست طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند که برای دیدن قسمت دوم مگان لحظه شماری می‌کنند. هزینه ساخت این فیلم چیزی بالغ بر 12 میلیون دلار بوده و این فیلم تا زمان نگارش این مطلب توانسته، فروش جهانی 170 میلیون دلاری داشته باشد که یک موفقیت بسیار بزرگ برای عوامل سازنده این اثر تلقی می‌شود. 

 

بر اساس گفته‌های سازندگان فیلم سینمایی مگان 2، ساخت این فیلم آغاز شده و فیلم‌نامه آن در حال اتمام است. این فیلم قرار است در تاریخ 17 ژانویه 2025 میلادی (بیست و هفتم دی 1403) بر روی پرده سینماهای جهان برود و منتقدان پیش بینی می‌کنند که قسمت دوم این فرنچایز بتواند مانند قسمت اول، موفقیت‌های بزرگی را به دست بیاورد و فروش خوبی در گیشه سینماهای جهان داشته باشد. 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳