راسل کرو و دومین تجربه کارگردانی با فیلم Poker Face

راسل کرو و دومین تجربه کارگردانی با فیلم Poker Face

راسل کرو در سینمای جهان بیشتر به خاطر بازی‌های به یاد ماندنی در فیلم‌های مختلف از جمله گلادیاتور شناخته می‌شود اما این بازیگر سرشناس چند سالی است به عنوان کارگردان هم فعالیت می‌کند. دومین فیلم سینمایی که او کارگردانی آن را بر عهده داشته، پوکر فیس است که کرو علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلم‌نامه را نیز انجام داده و خودش به عنوان نقش اصلی هم در فیلم حضور داشته است. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

 

در حدود 8 سال پیش بود که راسل کرو اولین فیلم سینمایی خود را با نام The Water Diviner 2014 کارگردانی کرد و علاوه بر بازیگری و نویسندگی وارد حوزه کارگردانی هم شد. کرو در آن فیلم هم نقش اصلی را به خوبی ایفا کرده بود و توانسته بود در کنار بازی زیبا، کارگردانی فوق‌العاده‌ای را هم به نمایش بگذارد. حال او دومین فیلم خود را با نام Poker Face کارگردانی کرده و با کمک استیون ام کوتس، داستان این فیلم را هم به رشته تحریر درآورده است. 

او پیش‌تر در فیلم‌های مختلفی از جمله Gladiator ،A Beautiful Mind و State Of Play ایفای نقش کرده و توانسته به واسطه این آثار و آثار دیگری که در ساخت آنها حضور داشته، به شهرت جهانی برسد. 

 

فیلم جدید راسل کرو یعنی Poker Face داستان یک فرد میلیاردر 57 ساله به نام جیک فولی را روایت می‌کند که دوستان و آشنایان خود را برای یک بازی پوکر به یکی از ملک‌های لوکس خود در شهر میامی، دعوت می‌کند. این افراد هر کدام به نحوی در گذشته با جیک روابطی داشته‌اند و او قصد دارد تا آن‌ها شب خیلی خوبی را تجربه کنند و بتوانند با پول بسیار زیاد این بازی را ترک کنند. 

 

نکته مهمی که درباره جیک وجود دارد این است که او بازی را بی دلیل و به صورت اتفاقی تدارک ندیده است. هر کدام از این افراد در گذشته به نحوی در حق او ظلم کرده‌اند و این بازی به دلیل اتفاقاتی که در گذشته روی داده، برگزار شده است. نکته جالب درباره این بازی پوکر این است که افرادی که در این بازی شرکت می‌کنند، باید ابتدا یک راز پنهان را آشکار کنند. جیک فولی با این کار می‌خواهد عدالت را خودش برقرار کند. 

در ادامه داستان جان افراد به خطر می‌افتد و داستان مدام هیجان‌انگیزتر می‌شود چرا که هر کدام از این افراد در وضعیت خیلی بدی قرار می‌گیرند. بازی پوکری که قرار بود خیلی عادی پیش برود، با حمله به داخل این خانه لوکس به شکل غیر منتظره تغییر پیدا می‌کند. مهمانان باید هر کدام با استراتژی‌های خود با این مهاجمان مبارزه کنند چرا که جان تک تک آنها در خطر است.

فیلمبرداری این فیلم ابتدا قرار بود در شهر میامی آمریکا انجام شود اما در نهایت با اصرار راسل کرو، این فیلم در دوران قرنطینه کرونا در کشور استرالیا ساخته شد. علاوه بر راسل کرو، لیام همسورث، السا پاتاکی و رزا، رپر و بازیگر آمریکایی، نیز در این فیلم حضور داشته‌اند. 

 

فیلم پوکر فیس در ماه نوامبر 2022 بر روی پرده سینماهای جهان رفته و مدتی بعد به صورت دیجیتالی هم در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳