بیشترین سریال‌های دانلود شده در سال 2022

بیشترین سریال‌های دانلود شده در سال 2022

فیلم و سریال‌های مختلفی در سال 2022 تولید شدند و موفقیت‌های بسیاری نیز در سینمای جهان پس از دوران کرونا ثبت شد. پس از اتمام سال میلادی معمولا آمارهای مختلفی درباره فیلم و سریال‌های نمایش داده شده در آن سال منتشر می‌شود که اغلب رسمی هستند. اما همانطور که می‌دانیم مردم در بسیاری از نقاط جهان، علیرغم غیر قانونی بودن، فیلم و سریال‌های مورد علاقه‌ خودشان را به صورت قانونی تهیه نمی‌کنند. در این خبر سریال‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در سال 2022 بیشترین دانلود غیر قانونی را داشته‌اند. با ما همراه باشید.

 

تورنت فریک نام یکی از منابع پر بازدید برای دانلود فایل‌های تورنت است که هر ساله آمار دانلود آثار خود را منتشر می‌کند. دانلود فایل‌های تورنت غیر قانونی است و آمارهایی که ارائه می‌کند تنها مربوط به همین فایل‌ها است. منابع دیگری هم در بسیاری کشورهای دیگر وجود دارند که آمار رسمی از دانلود فایل‌های خود منتشر نمی‌کنند. اهمیت آمار منتشر شده توسط این پلتفرم‌ها به این دلیل است که اشتراک پلتفرم‌های اصلی گران است و بسیاری از مردم در نقاط مختلف جهان سعی می‌کنند این اشتراک‌ها را نپردازند و آثار مد نظرشان را از این طریق دانلود کنند. به همین دلیل آمار این پلتفرم‌ها بالا است و می‌توان تا حد زیادی متوجه شد کدام پروژه‌ها در سال 2022 مورد توجه اکثریت مردم جهان بوده‌اند. 

 

چند سال متوالی، زمانی که این آمارها منتشر می‌شد یک نام در صدر این لیست قرار داشت و آن هم سریال پر طرفدار Game Of Thrones بود. اما این صدرنشینی چند ساله در سال 2019 به اتمام رسید. پس از پایان صدرنشینی بازی تاج و تخت در سال 2020، سریال The Mandalorian در این لیست صدرنشین شد و در سال 2021 هم این جایگاه به WandaVision رسید. 

 

اما نکته جالبی که درباره سال 2022 میلادی وجود دارد ردپای سریال بازی و تاج و تخت در این لیست است. پیش درآمد این سریال با نام خاندان اژدها (House Of The Dragon) امسال در صدر جدول دانلود‌‌های این پلتفرم قرار گرفته و در رتبه دوم هم سریال پر طرفدار ارباب حلقه‌ها دیده می‌شود. لیست منتشر شده سال 2022 دستخوش تغییر دیگری هم شده و آن هم حذف نام سریال ریک و مورتی (Rick And Morty) از این لیست است. نام این سریال معمولا در چند سال اخیر بین پربازدیدترین سریال‌ها دیده می‌شد. 

 

لیست پر دانلود‌ترین سریال‌های سال 2022 از تورنت فریک به شرح زیر است:

 

شماره 1: پر دانلودترین سریال 2022، خاندان اژدها (House Of The Dragon)

 

شماره 2: سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord Of The Rings: The Rings Of Power)

 

شماره 3: سریال پسران (The Boys)

 

شماره 4: سریال شوالیه ماه (Moon Knight)

 

شماره 5: سریال هیلو (Halo)

 

شماره 6: سریال اوبی وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi)

 

شماره 7: سریال کتاب بوبا فت (The Book Of Boba Fett)

 

شماره 8: سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things)

 

شماره 9: سریال شی هالک: وکیل دادگستری (She-hulk: Attorney At Law)

 

شماره 10: سریال اندور (Andor)

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳