مستند استن لی در سال 2023 منتشر خواهد شد

مستند استن لی در سال 2023 منتشر خواهد شد

اگر شما هم از طرفداران فیلم‌های ابر قهرمانی و محصولات مارول باشید احتمالا " استن لی " (Stan Lee) که بسیاری از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و خاطره انگیز این خانواده را خلق کرده، می‌شناسید. او خالق ابر قهرمان‌هایی است که اغلب ما کودکی خود را با آنها گذراندیم و همچنان با آنها خاطره می‌سازیم. بدون شک استن لی یکی از مهم‌ترین افراد در این دنیای فانتزی و جذاب است و هنوز هم پس از فوت او در سال 2018، در بیشتر مراسم‌های سینمایی از او یاد می‌شود. اما مارول استودیوز اخیرا اعلام کرده که به مناسبت تولد صد سالگی استن لی، مستندی درباره این شخصیت بزرگ تهیه کرده و تیزری از این اثر نیز منتشر نموده است. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

در نوشته‌ای که به همراه تیزر مستند یاد شده منتشر شده، آمده است:

صد سال رویا پردازی، صد سال خلق، صد سال استن لی

استن لی از قدیم عادت داشت زمانی که فیلمی از آثار او ساخته می‌شود در صحنه‌های کوتاهی از آن حضور داشته باشد. در این تیزر که از فیلم‌های مربوط به نوشته‌های او ساخته شده صحنه‌هایی از حضور او در آن فیلم‌ها را می‌بینیم. سپس کم کم تصویر به عقب می‌رود و در انتها هم تصاویر گرافیکی استن لی دیده می‌شود. 

تیزری که برای پروموت این مستند منتشر شده، کوتاه است و خیلی نمی‌توان جزئیات آن را متوجه شد. اما بر اساس اطلاعاتی که توسط دیزنی پلاس منتشر شده این اثر به زندگی او و میراثش خواهد پرداخت. ضمنا به احتمال زیاد در این مستند شاهد تصاویر آرشیوی و مصاحبه‌ با دیگر نویسندگان کتاب‌های مصور خواهیم بود. 

هنوز دقیقا مشخص نیست این مستند چگونه آغاز می‌شود اما در محافل مختلف گمانه زنی‌های صورت گرفته که بر اساس آنها، مستند یاد شده با پوشش دوران کودکی این شخصیت در شهر نیویورک آغاز می‌گدد. در ادامه داستان هم به عشق او برای نوشتن و راه اندازی انتشارات تایملی که بعدا به مارول کامیک تبدیل شد پرداخته می‌شود.

 

طبق این تیزر، مستند استن لی قرار است در سال 2023 از سرویس استریم آنلاین دیزنی پلاس منتشر شود. 

 

درباره استن لی

استن لی یکی از چهره‌های تاثیرگذار دنیای کامیک به شمار می‌رفت که کار خود را در سال 1939با انتشار اولین کتاب‌های داستانی مصور آغاز کرد.

از جمله ابر قهرمان‌هایی که او خلق کرده می‌توان به مرد عنکبوتی (Spiderman)، هالک (Hulk)، پلنگ سیاه (Black Panther)، مرد آهنی (Iron Man) و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)، ثور 

(Thor)، مرد مورچه‌ای (Antman)، نیک فیوری (Nick Fury) و مردان ایکس (X Men) اشاره کرد.

استن لی پیش از اینکه از دنیا برود برای آخرین بار در فیلم به یاد ماندنی Avengers: Endgame که در سال 2019 میلادی منتشر شد جلوی دوربین رفت. 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳