امینم و فیفتی سنت درحال ساخت سریال 8Miles می‌باشند

امینم و فیفتی سنت درحال ساخت سریال 8Miles می‌باشند

اگر به خاطر داشته باشید سال 2002 بود که یک فیلم خود بیوگرافی درباره زندگی رپر بزرگ آمریکایی یعنی Eminem منتشر شد که خودش هم در آن ایفای نقش می‌کرد. این فیلم در زمان خودش برای طرفداران رپ بسیار جذاب بود و توانست فروش 242 میلیون دلاری داشته باشد که در مقابل بودجه 51 میلیون دلاری فیلم، بسیار موفق بود. حال به تازگی خبرهایی منتشر شده که خبر از ساخت سریالی با همین نام توسط کورتیس جکسون (50 cent) و امینم می‌دهد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این سریال با شما در میان بگذاریم.

خبر ساخت یک سریال توسط دو رپر شاید برای بسیاری عجیب به نظر برسد اما فیفتی سنت در این زمینه بی سابقه نیست و سابقه ساخت سریال‌های دیگری مثل BMF و Powerbook برای شبکه STARZ و همینطور بازی در سریال Power را در کارنامه خود دارد. او به تازگی در مصاحبه‌ای که با Big Boy Tv داشته است، اعلام کرده که قصد دارد در همکاری با امینم سریالی درباره زندگی او بسازد. او همچنین در این مصاحبه گفته که ایده ساخت این پروژه ابتدا به ذهن خودش رسیده و زمانی که این ایده را با امینم مطرح کرده، او با آغوش باز پذیرفته است.  

فیفتی سنت رپر بزرگ آمریکایی درباره این سریال گفته است:

من می‌خواهم پروژه 8 مایل را به مدیوم تلویزیون بیاورم. ما در حال تلاش هستیم. این پروژه بسیار بزرگ خواهد بود و شما قطعا نا امید نخواهید شد. به نظر من به خاطر میراث امینم، این پروژه باید ساخته شود. برای من مهم است که طرفداران موسیقی رپ و افرادی که کم سن و سال‌تر هستند، میراث امینم را درک کنند. 

پیش از انتشار این خبر، اخباری مبتنی بر فعالیت فیفتی سنت بر روی یک پروژه سریالی به بیرون درز کرده بود که اکنون مشخص شده این خبرها درباره سریال 8 مایلز بوده است. 

تا به این لحظه اطلاعات بیشتری درباره کارگردان، بازیگران و تهیه کنندگان منتشر نشده اما فیفتی سنت چند بار به بزرگ بودن این پروژه اشاره کرده، بنابراین می‌توان انتظار داشت 8Miles یک پروژه در مقیاس بزرگ با بازیگران شناخته شده باشد. 

پس از مصاحبه فیفتی سنت و صحبت درباره این سریال، اطلاعات مختلفی به صورت جسته و گریخته منتشر شده است. بر اساس این ادعاها، سریال 8 مایلز به شکلی عمیق‌تر وارد زندگی امینم می‌شود و بیشتر به اوایل کار او می‌پردازد. همانطور که می‌دانید، امینم کودکی سختی را پشت سر گذاشته و این موضوع احتمالا یکی از موضوعاتی است که در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳