نقد و بررسی فیلم On The Line

نقد و بررسی فیلم On The Line

بازیگران و کارگردان‌های متعددی در قرن اخیر فعالیت داشته‌اند اما برخی از آنان توانسته‌اند هم در قامت کارگردان و هم در قامت بازیگر درخشش داشته باشند. یکی از این افراد که شاید هنرمند مورد علاقه شما هم باشد، مل گیبسون است. او در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش آفرینی داشته و در ساخت آثار بزرگ فراوانی هم حضور داشته است. یکی از جدیدترین آثاری که مل گیبسون در آنها نقش آفرینی کرده است،On The Line نام دارد که در این نقد و بررسی قصد داریم به آن بپردازیم. در ادامه با گپ فیلم همراه باشید.

آشنایی با فیلم On The Line

فیلم سینمایی On The Line  یا روی خط، آخرین فیلمی است که با حضور مل گیبسون منتشر شده است. ساخت این فیلم در 9 ژوئن سال 2021 در شهر پاریس آغاز و در سال 2022 به پایان رسیده است. ژانر این فیلم جنایی، معمایی و دلهره آور است و توانسته توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کند. این اثر برای اولین بار در ماه نوامبر 2022 بر روی پرده سینماها رفت و نظرات مختلفی دریافت کرد. بسیاری از منتقدان، این فیلم را تحسین کرده و معتقد بودند این فیلم اثری است که همه باید ببینند و بسیاری هم اعتقاد بر این داشتند که On The Line آن اثری که توقعش را داشتند نبوده و آنها را نا امید کرده است.

داستان فیلم On The Line

فیلم روی خط ماجرای زندگی یک مجری برنامه رادیویی به نام الویس را روایت می‌کند که تماسی تلفنی دریافت می‌کند. تماس گیرنده به او اعلام می‌کند که خانواده او را ربوده و قصد دارد آنها را بکشد و ایستگاه رادیویی را نیز منفجر کند. الویس پس از این تماس تلفنی مجبور می‌شود تا برای حفاظت از خانواده خود وارد یک بازی بقا شود. او در این بازی تنها یک راه دارد و باید در آن برنده شود. او برای برنده شدن هویت فرد تماس گیرنده را آشکار کند.

عوامل سازنده فیلم On The Line

کارگردانی فیلم “ روی خط “ بر عهده رومولد بولانجر بوده و تهیه کنندگی آن هم در همکاری بولانجر با رابرت اوگدن بارنوم و مارک فریدمن انجام شده است. فیلم‌نامه این فیلم هم که بحث زیادی بر سر آن وجود دارد توسط خود بولانجر به رشته تحریر درآمده است. بازیگرن بزرگی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند که شاخص‌ترین آنها مل گیبسون است. در کنار گیبسون که نقش الویس را در این اثر بازی کرده، افرادی مانند ویلیام مسلی در نقش دایلان، کوین دیلون در نقش جاستین، نادیا فرس در نقش سم دوبوی، انریکه آرس در نقش تونی، جان رابینسون، کارول وایرز، آلیا سرور اونیل و یولی فولر نیز در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم توسط کمپانی Saban Films در سینماهای جهان اکران شده و پخش اینترنتی آن را نیز کمپانی Signature Entertainment بر عهده داشته است. زبان فیلم، انگلیسی و مدت زمان این فیلم 104 دقیقه است. امتیازی هم که تا به امروز کاربران برای این فیلم در نظر گرفته‌اند 5.4 از 10 است و بیش از 21 منتقد شاخص درباره آن نظر داده‌اند.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳