نقد و بررسی انیمیشن Mortal kombat legends: snow blind

نقد و بررسی انیمیشن Mortal kombat legends: snow blind

یکی از انیمیشن‌های موفق سال 2020  Mortal kombat legends: scorpion`s Revenge  نام داشت که پس از اکران توانست نظر بسیاری از منتقدان و طرفداران مورتال کامبت را جلب کند. در ادامه و به دلیل موفقیت های قسمت اول، قسمت دوم این انیمیشن نیز با نام Mortal kombat legends: Battle of the Realm در سال2021 منتشر شد، اما نتوانست موفقیت‌های قسمت اول را تکرار کند. حال به تازگی و در ماه اکتبر 2022 قسمت سوم از این انیمیشن با نام Mortal kombat legends: snow blind منتشر شده است. با گپ فیلم در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر درباره این فیلم صحبت کنیم.

مورتال کمبت 3 که در ژانر اکشن و ماجراجویی به بازار عرضه شده، توسط کمپانی‌‌های DC Entertainment، Midway Games و warner Bros Animation ساخته و اکران شده است. ریک مورالز که در دو انیمیشن scorpion`s Revenge و Battle of the Realms به عنوان تهیه کننده حضور داشته، اکنون کارگردانی این قسمت را بر عهده داشته و این داستان جذاب را که بر پایه فیلمنامه‌ای از جرمی آدامیز است نوشته شده، به تصویر کشیده است.

علاوه بر تیم سازنده سرشناس این انیمیشن، صداپیشگانی بزرگی هم در این فیلم با تیم سازنده همکاری داشته‌اند. از جمله شاخص‌ترین صداپیشگان این اثر می‌توان به جاسینتو در نقش کنشی، دیوید ونهام در نقش کینو و ران یوآن در نقش کوآی لیانگساب اشاره کرد.

داستان فیلم Mortal kombat legends: snow blind

در انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind کینگ کانو (دیوید ونهام) که رهبر راهزنان به نام اژدهای سیاه است، می‌خواهد Earth Realm را تصاحب کند. او که با کمک سه مزدور اژدهای سیاه از شهری به شهر دیگر حمله و هر کسی که در مقابلش قرار می‌گیرد را نابود می‌کند. بعد از پایان داستان  Battle of the Realmsو سرزمینی که ویران شد، راهزنان در زمین‌های بایر پرسه می‌زنند و روستاهایی که بعد از نابودی قلمرو باقی می‌مانند را از آن خود می‌کنند.

کنشی که یک جنگجوی جوان است، در برابر کینو تسلیم نمی‌شود و قصد دارد به سلطنت کینو پایان بدهد. او در حین داستان با یک چاه عجیب مواجه می‌شود و در اثر فوران ماده‌ای شیمیایی بینایی خود را از دست می‌دهد. کنشی تحت سرپرستی کوای لیانگ که بازنشسته شده قرار می‌گیرد و او نیروها را به سمت به نام کنشی هدایت می‌کند که ظاهرا تنها کسی است که مایل است در برابر اژدهای سیاه بایستد. لیانگ، تمایلی به آموزش کنشی ندارد، اما همچنان تنها مبارزی است که قدرت و توانایی به چالش کشیدن کینو را دارد.

رفته رفته کنشی امید از دست رفته خود را دوباره بدست می‌آورد و خود را در میان نقشه‌ای می‌بیند که شانگ تسونگ (آرت باتلر) برای فریب کنشی و دزدیدن شمشیر اجدادی او، تدارک دیده است.

کنشی به عنوان نبض اصلی فیلم از ابتدا تا انتهای فیلم باقی می‌ماند و تماشای رشد او به عنوان یک جنگجوی بی‌نظیر بسیار جذاب  است.

انیمیشن‌های مورتال کامبت در گپ فیلم

هر 3 قسمت انیمیشین‌های پر طرفدار مورتال کامبت هم اکنون به صورت دوبله شده و با بهترین کیفیت در پلتفرم گپ فیلم در دسترس کاربران قرار گرفته است. برای دانلود انیمیشن‌های مورتال کامبت کافی است سری به اپلیکیشن یا نسخه وب سایت گپ فیلم بزنید.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳