نقد و بررسی فیلم Halloween Ends

نقد و بررسی فیلم Halloween Ends

به تازگی اخبار جدیدی درباره جدیدترین ساخته از سری فیلم‌های هالووین منتشر شده و طرفداران این فیلم‌ها را هیجان‌زده کرده است. تازه‌ترین ساخته از مجموعه فیلم‌های هالووین، Halloween Ends نام دارد که در ادامه فیلم Halloween Kills محصول سال 2021 ساخته شده است. اولین فیلم جدید Halloween در سال 2018 بر روی پرده سینماها رفت و توانست توجه اغلب بینندگان و منتقدان را به خود جلب کند. همین موفقیت باعث شد تا کمپانی یونیورسال به فکر ساخت دو دنباله دیگر برای این فرنچایز بیفتد. در ادامه این نقد و بررسی با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره فیلم Halloween Ends در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با فیلم Halloween Ends

فیلم هالووین به پایان می‌رسد یک اثر ترسناک و دلهره‌آور است که کارگردانی آن را David Gordon Green و فیلم‌نامه آن را هم گرین به همراه Paul Brad Logan، Danny McBride و Chris Bernier به رشته تحریر درآورده‌اند. این فیلم که دنباله فیلم “ هالووین می‌کشد “ محسوب می‌شود، سیزدهمین فیلم از سری فیلم‌های هالووین است که اولین نسخه از آنها در سال 1968 بر روی پرده سینماها رفت.

داستان فیلم Halloween Ends

قصه فیلم هالووین به پایان می‌رسد در ادامه داستان فیلم هالووین می‌کشد اتفاق می‌افتد و ادامه ماجراهای لوری استرود و مایکل مایرز را روایت می‌کند. مایکل مایرز یک قاتل حرفه‌ای و زنجیره‌ای است که از یک بیمارستان روانی فرار می‌کند و در شب هالووین دست به جنایاتی هولناک می‌زند. در این فیلم می‌بینیم که چهار سال از آخرین برخورد لوری استرود با قاتل نقابدار یعنی مایکل مایرز گذشته و او که به همراه نوه‌اش زندگی می‌کند سعی دارد تا خاطرات بد گذشته خود را به دست فراموشی بسپارد. از آن زمان به بعد کسی مایرز را ندیده است و لوری هم سعی دارد تا ترس و خشم خود را پشت سر گذاشته و به آغوش زندگی عادی باز گردد.

در حین داستان یک مرد جوان به قتل یک پرستار متهم می‌شود که همین موضوع موجی از وحشت و خشم ایجاد می‌کند که باعث می‌شود لوری مجبور شود تصمیم بگیرد تا یک بار برای همیشه با شیطانی که نمی‌تواند کنترلش کند، مقابله کند.

روند ساخت فیلم Halloween Ends

در ماه ژوئن سال 2022، دنی مک براید اعلام کرد که او به همراه دیوید گوردون گرین، این قصد را داشته‌اند که دو فیلم را به صورت پشت سر هم بسازند اما کمی بعد تصمیم گرفته‌اند تا بازخورد فیلم اول را ببینند و در صورتی که موفقیت‌آمیز بود، فیلم بعدی آن را هم بسازند. در ماه جولای 2019 وب سایتBloody Disgusting اعلام کرد قرار است قسمت سومی هم برای این فیلم‌ها ساخته شود که کارگردانی آن را هم گرین انجام خواهد داد. فیلمبرداری این اثر در تاریخ 19 ژانویه 2022 در ایالت جورجیا آغاز شد و تقریبا 2 ماه بعد به پایان رسید.

بازیگران فیلم Halloween Ends

در این فیلم جیمز جود کورتنی، بازیگر و بدلکار آمریکایی، نقش مایکل مایرز را بازی می‌کند. او شهرت خود را بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های هالووین بدست آورده است. کورتنی همچنین در سریال Buffy The Vampire Slayer هم بازی درخشانی از خود به جای گذاشته است.

نقش لوری استرود را در این فیلم، بازیگر، نویسنده و تهیه کننده، جیمی لی کرتیس ایفا کرده است. او یکی از بازیگران پر افتخار سینمای هالیوود است که دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه بفتا را در کارنامه خود دارد. او عمده شهرت خود را به خاطر بازی در Operation Petticoat و اولین فیلم از سری فیلم‌های هالووین بدست آورده است. البته او در چند فیلم دیگر هالووین هم ایفای نقش کرده است.

فرد دیگری که نقش مایکل مایرز را در این فیلم بازی کرده، هنرپیشه، فیلم‌نامه نویس و کارگردان هالیوود، نیک کسل است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش مایکل مایرز در فیلم هالووین 1978 شناخته می‌شود. او پس از این فیلم به کارگردانی روی آورد و آثاری از جمله The Last Starfighter را کارگردانی کرد.

یکی دیگر از بازیگران اصلی این فیلم، کایل ریچاردز است که نقش لیندزی والاس را ایفا کرده است. او یک بازیگر آمریکایی است که بازیگری را از کودکی آغاز کرد و آثاری چون The Car و Eaten Alive را در کارنامه خود دارد. او در اولین فیلم هالووین و همین طور هالووین می‌کشد، همین نقش را ایفا کرده است.

نقش کلانتر بارکر را هم در این فیلم عمر درسی ایفا کرده است. او بازی در فیلم‌هایی مانند The Blind Side، Django Unchained و فیلم  Selma را در کارنامه خود دارد. از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توان به امیلی برینکز در نقش معشوقه مرده، استفانی مک لینتیر در نقش پرستار، نیک لارنس در نقش افسر پلیس، دوان لاسوسکی در نقش همسایه، دیوید گورول در نقش افسر والدز، جوزف دی وب و ویلیتم بروکز پرز اشاره کرد.

فیلم هالووین به پایان می‌رسد چه زمانی اکران می‌شود؟

فیلم Halloween Ends که در یک همکاری بین شرکت‌های Jason Blum،Rough House Productions، Miramax و Trancas International Pictures ساخته شده ابتدا قرار بود در تاریخ 15 اکتبر سال 2021 یا 23 مهر 1400 به نمایش در بیاید که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این اکران لغو شد. سازندگان این فیلم اکنون اعلام کرده‌اند که Halloween Ends قرار است در تاریخ 14 اکتبر سال 2022 معادل با 22 مهر 1401 در سینماهای جهان منتشر شود.

فیلم‌‌هایHalloween  را از کجا ببینم؟

فیلم Halloween Ends که قرار است به زودی در سینماهای جهان اکران شود بلافاصله پس از اکران و انتشار توسط تیم اختصاصی گپ فیلم دوبله شده و در دسترس کاربران گپ فیلمی قرار خواهد گرفت. فیلم قبلی هالووین با نام Halloween Kills که محصول سال 2021 است هم اکنون با بالاترین کیفیت و دوبله فارسی در گپ فیلم قرار داده شده و علاقمندان به ژانر ترسناک و دلهره‌آور می‌توانند این فیلم را به صورت آنلاین مشاهده یا در صورت علاقمندی دانلود کنند.

پلتفرم گپ فیلم یکی از بزرگترین آرشیوهای فیلم و سریال خارجی کشور را در اختیار دارد. این پلفترم، محتوهای روز دنیا را که در کشورهای خارجی در حال اکران هستند یا بر روی سرویس‌های مشاهده آنلاین منتشر شده‌اند، در اسرع وقت تهیه و دوبله می‌کند تا کاربران عزیز ایرانی بتوانند همگام با دیگران در خارج از کشور، این آثار را تماشا کنند.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳