نقد و بررسی فیلم LOU

نقد و بررسی فیلم LOU

یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی که به تازگی در پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال نتفلیکس عرضه شده Lou است. این فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیر، درام، معمایی، اکشن و جنایی ساخته شده و محصول 2022 سینمای هالیوود است. کارگردانی این فیلم جذاب بر عهده Anna Forester بوده و توسط کمپانی Bad Robot تهیه شده است. فیلم‌نامه فیلم لو را مگی کوهن در یک همکاری با جک استنلی به رشته تحریر درآورده و بازیگران بزرگی هم در این اثر ایفای نقش کرده‌اند که در ادامه این مطلب آنها را معرفی خواهیم کرد. همچنان با گپ فیلم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در ارتباط با این فیلم با شما در میان بگذاریم.

عوامل سازنده فیلم سینمایی لو

ساخت فیلم سینمایی لو قرار بود در ماه جولای 2020 و در شهر ونکوور کانادا آغاز شود. این فیلم همچنین قرار بود توسط کمپانی Paramount تهیه و عرضه شود که در نهایت کمپانی Bad Robot تصمیم گرفت این فیلم را به صورت مستقل بسازد و در پلتفرم نتفلیکس منتشر کند. در نهایت و پس از کش و قوس‌های فراوان، ساخت این فیلم در ماه ژوئن 2021 آغاز شد و 2 ماه به طول انجامید.

چنانچه پیش‌تر هم اشاره کردیم، کارگردانی این فیلم بر عهده آنا فورستر بوده و نام آشنای دیگری هم در بین عوامل سازنده این فیلم دیده می‌شود. جی جی آبرامز بزرگ یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است که همین موضوع نشان می‌دهد با چه فیلمی طرف هستیم. او به همراه جان کوهن و هنا مینگلا وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده داشته‌اند.

یکی از مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده الیسون جنی است. جنی یکی از بازیگران بزرگ هالیوود است که بازی در فیلم و سریال‌های شاخصی را در کارنامه خود دارد و جوایز بسیاری را هم دریافت کرده است. از جمله جوایزی که او موفق به دریافت آنها شده می‌توان به 7 جایزه امی و یک جایزه اسکار اشاره کرد. او در فیلم Lou نقش Lou Adell که شخصیت اصلی داستان است را بازی می‌کند. جالب است بدانید که او اولین بازیگری است که برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شده و قرارداد خود را در سال 2019 میلادی بسته است.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند هم می‌توان به Jurnee Smollett در نقش Hannah Dawson، Logan Marshall Green در نقش فیلیپ، Matt Craven در نقش Sheriff Rankin، Greyston Holt در نقش کریس، Daniel Bernhardt در نقش تونی و RJ Fetherstonhaugh در نقش گری اشاره کرد.

نکته جالب دیگر درباره این فیلم، آهنگساز این اثر است. موسیقی متن فیلم Lou توسط نیما فخر آرا آهنگساز ایرانی ساخته شده که توسط بسیاری از منتقدان هم مورد تحسین قرار گرفته است.

داستان فیلم سینمایی Lou

 داستان فیلم بدین شکل آغاز می‌شود که یک دختر جوان زمانی که یک طوفان بزرگ شهر را در می‌نوردد، ناپدید می‌شود. این دختر جوان در واقع توسط یک آدم ربا ربوده شده است. مادر او که هانا نام دارد، در حالی که راه دیگری پیش روی خود نمی‌بیند در کمال نا امیدی تصمیم می‌گیرد تا با پیرزن مرموز همسایه به دنبال این آدم ربا برود و رد او را پیدا کند.

زمانی که این دو، وارد ماجراجویی می‌شوند به طبیعت وحشی کشانده شده و در موقعیت‌های سخت و عجیب قرار می‌گیرند که باعث می‌شود آنها توانایی‌های خود را محک بزنند. در این حین، اسراری تاریک و تکان‌ دهنده درباره گذشته‌شان فاش می‌شود که مدت‌ها پنهان بوده‌اند. در ادامه با افشای این اسرار، اتفاقات دیگری به وقوع می‌پیوندد که به عقیده بسیاری از بینندگان فوق‌العاده جذاب و دیدنی هستند.

 

نظر بینندگان و منتقدان درباره فیلم سینمایی Lou

این فیلم که به تازگی به نمایش درآمده از همان زمان انتشار مورد توجه بینندگان قرار گرفت. اغلب افرادی که این فیلم را دیده‌اند اعتقاد دارند Lou یک اثر جذاب و هیجان انگیز است که ارزش 2 بار دیدن را دارد. از نظراتی که مخاطبین این فیلم در سایت‌های مختلف قرار داده‌اند مشخص است که اکثریت قریب به اتفاق افرادی که لو را مشاهده کرده‌اند از دیدن آن راضی بوده‌اند. در میان نظراتی که برای این فیلم به ثبت رسیده به تعدد درباره تازگی فیلم‌نامه و ریتم روایت آن صحبت شده که نشان می‌دهد حتما باید این فیلم را دید.

در میان منتقدان برجسته هم نظرات مختلفی درباره این فیلم ارائه شده است. بیشتر منتقدانی که این فیلم را مشاهده کرده‌اند امتیاز متوسط و بالا به این اثر داده‌اند و دیدن آن را توصیه کرده‌اند. در مجموع با توجه به نظر منتقدان و بینندگان، شما باید این فیلم را در لیست فیلم‌هایی قرار دهید که قصد دارید در آینده مشاهده کنید.

مشاهده آنلاین Lou  در گپ فیلم

فیلم سینمایی لو به تازگی در نتفلیکس به نمایش درآمده و یکی از جدیدترین آثار منتشر شده در این پلفترم است. این فیلم جذاب که پیش‌تر مفصل درباره آن صحبت کردیم هم اکنون به صورت دوبله شده و با کیفیت عالی در پلتفرم گپ فیلم در دسترس قرار دارد. اگر شما از کاربران گپ فیلم هستید و اشتراک تهیه کرده‌اید که به راحتی به این فیلم و هزاران اثر دیگر دسترسی دارید اما اگر تاکنون عضو خانواده گپ فیلم نشده‌اید می‌توانید جهت دسترسی به آرشیو این پلتفرم، با استفاده از اینترنت تمام بهای اپراتورهای داخلی به گپ فیلم وارد شده و آثار مورد علاقه خود را مشاهده کنند.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳