نقد و بررسی سریال I Am Groot

نقد و بررسی سریال I Am Groot

اگر از طرفداران انیمیشن‌های مارول باشید، احتمال شخصیت Groot را می‌شناسید. این شخصیت که یکی از اعضای گروه نگهابان‌های کهکشان در دنیای ماورل است به تازگی صاحب سریال انیمیشنی اختصاصی خود با نام I Am Groot شده است. گروت تاکنون همیشه نقش‌های کم اهمیت و در سایه در آثار دنیای سینمایی مارول داشته، اما باز‌هم به یک شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی تبدیل شده است. این کاراکتر تنها قادر است یک عبارت را ذکر کند و آن هم عبارت I Am Groot است. این سریال که توانسته طرفداران فراوانی را در سراسر جهان پیدا کند، از طریق سرویس مشاهده آنلاین فیلم و سریال دیزنی پلاس در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. در ادامه نقد و بررسی سریال I Am Groot با گپ فیلم همراه باشید تا دقیق‌تر این سریال انیمیشنی را بررسی کنیم.

چنانچه پیش‌تر هم اشاره کردیم تا پیش از این سریال، گروت اهمیت چندانی در دنیای مارول نداشت، اما توانسته بود با همین حضور محدود، محبوبیت بالایی پیدا کند. به همین دلیل مسئولین مارول تصمیم گرفتند تا این شخصیت را هم صاحب یک سریال کنند. مدت زمان هر اپیزود از این سریال به 20 دقیقه می‌رسد و به همین دلیل شاید از یک فیلم سینمایی انیمیشنی هم کوتاه‌تر باشد. اما نظر بسیاری از منتقدان این است که این اثر شاید نسبت به بسیاری از انیمیشن‌هایی که تا به امروز منتشر شده اند، جذاب‌تر و تاثیرگذارتر است.

کارگردانی سریال I Am Groot به کریستین لیپوره سپرده شده که یکی از با تجربه‌ترین کارگردان‌ها در زمینه ساخت انیمیشن‌های کوتاه است. البته بسیاری این کارگردان را با انیمیشن‌های سبک استاپ موشن می‌شناسند، اما لیپوره بیشتر شهرت خود را به واسطه کارگردانی قسمت Bad Jubies از انیمیشن Adventure Time بدست آورده است.

اگر بخواهیم این سریال را از لحاظ کارگردانی بررسی کنیم، I Am Groot بسیار خوب کارگردانی شده است و با اینکه هر قسمت از آن بسیار کوتاه است، عجله‌ای در داستان‌سرایی دیده نمی‌شود. هر قسمت از این سریال مانند آثار دیگر لیپوره است و داستانش به آرامی پیش می‌رود. نکته مثبتی که لیپوره توانسته از آن در ساخت این سریال بهره ببرد، بودجه بالایی است که مارول برای I Am Groot در نظر گرفته است. این بودجه مناسب باعث شده سطح کیفی این کار نسبت به کارهای پیشین لیپوره، ارتقا چشمگیری داشته باشد.

داستان سریال I Am Groot

داستان این سریال زیبای انیمیشنی توسط خود کریستین لیپوره نوشته شده است. هر قسمت از سریال من گروت هستم، داستانی کوتاه از شخصیت گروت را در بین فیلم‌های نگهبانان کهکشان روایت می‌کند. آنچه در مورد این انیمیشن مشخص است، عدم روایت یک داستان و مفهوم بسیار بزرگ است. داستان‌های این سریال، داستانک‌هایی مفرح و سرگرم‌کننده هستند که روزمرگی‌های زندگی گروت را به نمایش می‌گذارند.

سریال من گروت هستم بر خلاف آنچه در نگهبانان کهکشان شاهد هستیم، کاملا به صورت انیمیشنی ساخته شده است. در سریال نگهبانان کهکشان، شخصیت Groot بازیگر داشته و حرکات بازیگر با استفاده از جلوه‌های کامپیوتری تغییر می‌کرده است. اما در این سریال انیمیشنی، حرکات کاملا از صفر و با استفاده از کامپیوتر طراحی شده‌اند. شاید این نکته را بتوان یک نکته منفی درباره این سریال بیان کرد چرا که حرکات راکون کمی مصنوعی به نظر می‌رسد.

این سریال یک اثر انیمیشنی ساده و زیباست که قطعا بسیاری آن را دوست خواهند داشت و از لحظات مفرح و جالبش لذت خواهند برد. این مینی سریال برای افرادی که می‌خواهند هر بار 20 دقیقه سرگرم شوند و زمان مفرحی داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی است. اما اگر شما به دنبال یک اثر انیمیشنی عجیب و غریب هستید که حیرت همه را برانگیزد، این اثر آنچه شما به دنبالش هستید، نخواهد بود.

سطح کیفیت بصری این انیمیشن عالی است و می‌توان آن را هم سطح انیمیشن نگهبانان کهکشان دانست. اگر شما هم از افرادی هستید که گروت را دوست دارید و دلتنگ بچه گروت هستید، حتما این مینی سریال انیمیشنی برای شما جذاب خواهد بود.

این اثر محصول 2022 سینمای هالیوود است و در دسته اکشن و پویانمایی جا می‌گیرد. آنچه یکی از امتیازات این سریال کوتاه انیمیشنی است، صداپیشگان شاخص آن هستند. در این سریال، بازیگران مشهوری از جمله Bradley Cooper و Vin Diesel به صداپیشگی پرداخته‌اند و به خوبی توانسته‌اند جذابیت شخصیت‌ها را بیش از پیش بالا ببرند.  

واکنش‌ها به سریال “ من گروت هستم “

پس از انتشار این سریال، منتقدان بسیاری این سریال انیمیشنی را بررسی کرده و نظرات مختلفی داشته‌اند. اغلب این منتقدان معتقد بودند که این سریال یک انیمیشن دوست‌داشتنی، دیدنی و جذاب است. در ادامه برخی از این نظرات را بررسی می‌کنیم:

جیم ویسکاردی:

من تمام پنج قسمت سریال I Am Groot را دیدم و نظرم این است که کارگردان و نویسنده این سریال یعنی کریستین لیپوره کار خارق‌العاده‌ای انجام داده‌ است. این اثر از نظر من لحظات بسیار جذاب و سرگرم‌کننده‌ای دارد و نکات جالبی را درباره شخصیت Groot به نمایش می‌گذارد.

پتی کیک توست:

این سریال انیمیشنی توانسته بهترین بستر را برای رشد شخصیت گروت فراهم کند. او به هرجایی که سر می‌زند آشوب درست می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود بیینده او را دوست داشته باشد. سریال من گروت هستم کوتاه اما جسورانه و شیرین است. به نظر من مطمئنا همه اعضای خانواده از دیدن آن لذت خواهند برد.

الکس زالبن:

این ایپزودهای کوتاه و دلنشین برای همه بیننده‌ها جالب توجه است. کمدی این سریال در عین جذاب بودن، باعث به فکر فرورفتن بیننده می‌شود و به نظر من به خوبی توانسته حس و حال نگهبانان کهکشان را بازآفرینی کند.

مت رومبکی:

این سریال بسیار سرگرم‌کننده است و بچه ها مطمئنا عاشقش می‌شوند.

ریچارد نیبنز:

بدون شک این سریال انیمیشنی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین پروژه‌های سینمایی ماورل است. این اثر، پر از هرج و مرج و بسیار خنده دار است که از آغاز تا به پایان شما را می‌خنداند. همچین این سریال از لحاظ بصری هم شگفت‌انگیز است.

دانلود سریال I Am Groot از گپ فیلم

اگر از طرفداران انیمیشن دیدن به زبان فارسی هستید، قطعا نام گپ فیلم را شنیده‌اید. انیمیشن‌های سینمایی و سریال‌های انیمیشنی بسیاری در سال‌های اخیر تولید‌ شده‌اند که به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژی مدام در حال جذاب‌تر شدن چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ داستانی هستند. به همین دلیل تیم گپ فیلم از همان زمان شروع به فعالیت خود تصمیم گرفت تا یک تیم اختصاصی برای تدوین، دوبله و آهنگسازی انیمیشن‌ها تشکیل دهد تا به‌روز‌ترین انیمیشن‌های روز دنیا را به صورت دوبله شده در اختیار بیننده‌های ایرانی قرار دهد.

تیم گپ فیلم آخرین انیمیشن‌های روز دنیا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده و در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. برای دانلود انیمیشن I Am Groot هم کافی است سری به پلتفرم گپ فیلم بزنید یا اگر علاقمند هستید آن را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳