معرفی سریال She-Hulk: Attorney at Law

معرفی سریال She-Hulk: Attorney at Law

اگر از طرفداران فیلم‌های مارول باشید احتمالا می‌دانید که کمپانی ماورل تا دو سال پیش، فقط فیلم‌های سینمایی تولید و به بازار عرضه می‌کرد اما از 2 سال پیش شروع به ساخت سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی کرد و به این ترتیب به این بازار نیز وارد شد. این سریال تولید کشور آمریکا و محصول سال 2022 است. سریال She Hulk: Attorney At Law در ژانر سریال‌های ماجراجویانه، اکشن و کمدی جای می‌گیرد و در آن بازیگرانی مثل Tim Roth، Tatiana Maslany،   Mark Raffalo، Jameela Jamil و Ginger Gonzaga به ایفای نقش پرداخته‌اند. اگر علاقمند هستید تا درباره این سریال بیشتر بدانید تا انتهای این مطلب با گپ فیلم همراه باشید.

سریال هالک مونث: وکیل دادگستری یکی از سریال‌های آینده مارول است که برای اولین بار داستان این شخصیت را در دنیای سینمایی به تصویر می‌کشد. شخصیتی که داستان این سریال قرار است به آن بپردازد، تا به حال در دنیای سینما به تصویر کشیده نشده و همین موضوع به جذابیت این سریال افزوده است. شخصیت اصلی سریال She Hulk: Attorney At Law، جنیفر والترز نام دارد که قدرت‌هایی ماورایی او شبیه هالک است.

استودیو مارول در سال 2021 تصمیم گرفت این داستان پر طرفدار دنیای مارول را در قالب یک سریال بسازد و آن را در سرویس مشاهده آنلاین فیلم و سریال دیزنی پلاس منتشر کند تا بدینوسیله گام بزرگی در راستای توسعه دنیای سینمایی خود بردارد. این استودیو برای پیش‌برد این هدف، نویسندگان جدیدی را به خدمت گرفت تا داستان‌های تازه‌ای از مارول را برای طرفداران خود به تصویر بکشد. شخصیت جنیفر والترز یک شخصیت جدید است که قرار است به عنوان شخصیت بعدی سریال‌های مارول پس از مون نایت، اکو و میز مارول معرفی شود. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال She Hulk: Attorney At Law آشنا شویم.

چه کسانی She Hulk: Attorney At Law را خلق کرده‌اند؟

مدیر اجرایی و نویسنده سریال هالک مونث: وکیل دادگستری، جسیکا گائو نام دارد که پیش از این در گروه نویسندگی سریال انیمیشنی Rick And Morty قرار داشته است، نویسنده این سریال مارول است و کارگردانی آن هم بر عهده دو نفر بوده است. Kat Coiro کارگردان 6 قسمت از این سریال و Anu Valia هم 3 قسمت از آن را بر عهده داشته‌اند. ساخت موسیقی متن این سریال هم بر عهده Amie Doherty قرار داشته است. به دلیل اینکه سازندگان و دست‌اندرکاران این سریال، آثار برجسته و بزرگی را در کارنامه خود دارند، بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند که این سریال می‌تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند.

داستان سریال هالک مونث: وکیل دادگستری

این سریال یک اثر درام و حقوقی است که در 9 قسمت نیم ساعته منتشر خواهد شد. این سریال همانطور که پیش‌تر هم اشاره کوتاهی داشتیم، داستان جنیفر والترز را دنبال می‌کند که سعی دارد تعادل زندگی‌اش را به عنوان یک وکیل و قدرت‌هایی که به تازگی از خود کشف کرده، حفظ کند.

جنیفر والترز یک وکیل 30 ساله دادگستری است و در زمینه پرونده‌های حقوقی ابر قهرمان‌ها تخصص دارد. به همین دلیل احتمال می‌رود که دیگر کاراکترهای مارول نیز در این سریال حضور داشته باشند. موضوعی که تماشای آن می‌تواند برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی مارول بسیار جذاب و قابل توجه باشد.

در رویداد 2022 کامیک کان شهر سن دیگو اعلام شده بود که این سریال به همراه فیلم Black Panther: Wakanda Forever آخربن فیلم‌ها از پروژه‌های فاز چهارم سینمای دنیای مارول هستند. به همین دلیل همه انتظار دارند در این دو اثر اتفاقات مهمی رخ بدهد. در ادامه معرفی سریال She Hulk: Attorney At Law همچنان با گپ فیلم همراه باشید تا با بازیگران این سریال بیشتر آشنا شویم.

آشنایی بیشتر با بازیگران سریال She Hulk: Attorney At Law

نقش اصلی سریال یعنی نقش جنیفر والترز را تاتیانا مازلانی بازی می‌کند. در کنار تاتیانا، بازیگران بزرگ دیگری هم نقش آفرینی کرده‌اند که از جمله آنها می‌توانیم به مارک رافلو که در دنیای سینمایی مارول نقش بروس برنر یا همان هالک را بازی می‌کند، اشاره کنیم. از دیگر بازیگران شاخص این فیلم می‌توانیم به ستاره فیلم The Incredible Hulk اشاره کنیم. تیم راث که نقش امیل بلانسکی را در فیلم The Incredible Hulk بازی کرده است نیز در این سریال حضور دارد و آن نقش را بازآفرینی می‌کند.

جینجر گونزاگا هم در این فیلم نقش آفرینی می‌کند و نقش دوست صمیمی جنیفر والترز را که نیکی نام دارد را بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توانیم به رنی الیس گولدزبری در نقش امیل، جاش سگرا در نقشی که هنوز مشخصی نیست و جمیله جمیل هم در نقش شخصیت شرور داستان که تاتیانا نام دارد، اشاره کنیم.

این احتمال وجود دارد که کاراکترهای بیشتری از دنیای سینمای مارول در این سریال حضور داشته باشند. در آخرین تریلر این سریال به حضور مت مرداک یا درد ویل شده بود که نقش آفرینی آن بر عهده چارلی کاکس است، نیز اشاره شده است. این شخصیت نیز یک وکیل است که حضور او در این سریال می‌تواند آن را جذاب‌تر و تماشایی‌تر کند. البته هنوز حضور او در این سریال هنوز تایید نشده است.

مدتی پیش حضور شخصیت دیگری در این سریال تایید شده بود. بندیکت وانگ بار دیگر نقش جادوگر بزرگ وانگ را در این سریال بازآفرینی می‌کند و این موضوع هم یکی دیگر از جذابیت‌های این سریال است. البته هنوز تایید نشده که حضور او در این سریال تا چه حد است. در یکی دیگر از تریلرهای این سریال به حضور مرد غورباقه‌ای نیز اشاره شده است.

دانلود سریال She Hulk: Attorney At Law

پلتفرم مشاهده آنلاین فیلم و سریال گپ فیلم به محض اینکه این سریال منتشر شود، آن را برای مشاهده آنلاین در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. البته برای افرادی که علاقمند هستند تا این سریال را دانلود کنند و در آرشیو خود داشته باشند هم مژده‌ای داریم. کاربرانی که علاقمند هستند تا سریال هالک مونث: وکیل دادگستری را به صورت دوبله شده دانلود کنند، کافی است تا پس از انتشار هر قسمت از این سریال به پلتفرم گپ فیلم مراجعه کنند و نسخه دوبله شده را مشاهده کنند. گپ فیلم جز اولین و برترین پلتفرم‌های مشاهده آنلاین فیلم و سریال است که فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط تیم اختصاصی دوبله و تدوین خود آماده کرده و در دسترس کاربران قرار می‌دهد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فیلم و سریال‌های روز دنیا را به دقت پیگیری می‌کنید، گپ فیلم بهترین انتخاب برای شماست.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳