کاپیتان سوباسا

کاپیتان سوباسا
دوبله اختصاصی

Captain Tsubasa

۲۲۳۹
۹۵%
8
۲۰۱۸–۲۰۲۳
|
2 Season
پویا نمایی | درام | خانوادگی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۱۸–۲۰۲۳
تماشا
انیمیشن کاپیتان سوباسا داستان زندگی سوباسا اوزورا، یک دانش‌آموز 11 ساله مدرسه ابتدایی است که رویای تبدیل شدن به بهترین بازیکن فوتبال جهان و کسب جام جهانی را دارد. سوباسا از سنین بسیار پایین به فوتبال علاقه‌مند شد و در حالی که این ورزش برای دوستانش تنها یک سرگرمی بود، برای او به یک اشتیاق تبدیل شد. برای دنبال کردن رویای خود، او به همراه مادرش به شهر نانکاتسو نقل مکان می‌کند، جایی که باید از بهترین توانایی‌های خود برای برجسته شدن استفاده کند. در این مسیر، سوباسا با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود، از جمله رقبای سرسخت و مسابقات دشوار. او باید مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرد و با ترس‌های خود روبرو شود تا بهترین شود و به هدف نهایی خود برسد. داستان این انیمیشن نمایشی از تلاش و پشتکار سوباسا در راه رسیدن به رویاهای بزرگ او است.
...
۲۲۳۹
۹۵%
8
سریال Captain Tsubasa محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر پویا نمایی, درام, خانوادگی در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. درسریال کاپیتان سوباسا بازیگرانی چون Takuya Sato, Yûko Sanpei, You-Wu-Yue-Shan و... به ایفای نقش پرداخته اند.

انیمیشن کاپیتان سوباسا داستان زندگی سوباسا اوزورا، یک دانش‌آموز 11 ساله مدرسه ابتدایی است که رویای تبدیل شدن به بهترین بازیکن فوتبال جهان و کسب جام جهانی را دارد. سوباسا از سنین بسیار پایین به فوتبال علاقه‌مند شد و در حالی که این ورزش برای دوستانش تنها یک سرگرمی بود، برای او به یک اشتیاق تبدیل شد. برای دنبال کردن رویای خود، او به همراه مادرش به شهر نانکاتسو نقل مکان می‌کند، جایی که باید از بهترین توانایی‌های خود برای برجسته شدن استفاده کند.
در این مسیر، سوباسا با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود، از جمله رقبای سرسخت و مسابقات دشوار. او باید مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرد و با ترس‌های خود روبرو شود تا بهترین شود و به هدف نهایی خود برسد. داستان این انیمه نمایشی از تلاش و پشتکار سوباسا در راه رسیدن به رویاهای بزرگ او است.

اگر به تماشای انیمه‌های ژانر درام علاقه‌مند هستید، تماشای انیمه سبقت گرفتن! را از دست ندهید.

عوامل فیلم
Takuya Sato
Takuya Sato
بازیگر
بازیگر
Yûko Sanpei
Yûko Sanpei
بازیگر
بازیگر
You-Wu-Yue-Shan
You-Wu-Yue-Shan
بازیگر
بازیگر
Takuya Sato
Takuya Sato
بازیگر
بازیگر
Yûko Sanpei
Yûko Sanpei
بازیگر
بازیگر
You-Wu-Yue-Shan
You-Wu-Yue-Shan
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳