جلال الدین خوارزمشاه

جلال الدین خوارزمشاه
دوبله فارسی

Mendirman Jaloliddin

۲۲۳۷
۹۲%
6
۲۰۲۱
|
2 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: Uzbekistan، ترکیه
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
سریال جلال الدین خوارزمشاه روایت ایستادگی و مقاومت جلال الدین خوارزمشاه، یکی از سلاطین سلسله‌ی خوارزمشاهیان در برابر حملات چنگیزخان مغول و دار و دسته‌اش را به تصویر می‌کشد. جلال الدین خوارزمشاه با وجود مشکلات فراوانی که در دربارش وجود دارد، اجازه‌ی نفوذ مغول‌ها را به سرزمین خود نمی‌دهد. سریال "Mendirman Jaloliddin"، با تلفیقی از اکشن، درام و تاریخی، یک اثر چشمگیر از تولید مشترک از ازبکستان و ترکیه است. این سریال نشان‌دهنده‌ی دلاوری‌های جلال‌الدین خوارزمشاه، پرداخته و تجربه‌ای تحسین‌برانگیز از تلاش‌ها و پشتکار یک پادشاه را به ما عرضه می‌کند. در این اثر، بازیگرانی همچون امره کیویلچیم، تاخیر سعیدف، جاوهیر زاکیروف و...، نقش‌های مهم و زنده‌ی خود را با استعدادی فوق‌العاده ایفا می‌کنند.
...
۲۲۳۷
۹۲%
6
سریال Mendirman Jaloliddin محصول کشور Uzbekistan - ترکیه میباشد و در ژانر اکشن, درام, تاریخی در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درسریال جلال الدین خوارزمشاه بازیگرانی چون Emre Kivilcim, Takhir Saidov, Javohir Zakirov و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال جلال الدین خوارزمشاه روایت ایستادگی و مقاومت جلال الدین خوارزمشاه، یکی از سلاطین سلسله‌ی خوارزمشاهیان در برابر حملات چنگیزخان مغول و دار و دسته‌اش را به تصویر می‌کشد. جلال الدین خوارزمشاه با وجود مشکلات فراوانی که در دربارش وجود دارد، اجازه‌ی نفوذ مغول‌ها را به سرزمین خود نمی‌دهد.
سریال "Mendirman Jaloliddin"، با تلفیقی از اکشن، درام و تاریخی، یک اثر چشمگیر از تولید مشترک از ازبکستان و ترکیه است. این سریال نشان‌دهنده‌ی دلاوری‌های جلال‌الدین خوارزمشاه،  پرداخته و تجربه‌ای تحسین‌برانگیز از تلاش‌ها و پشتکار یک پادشاه را به ما عرضه می‌کند. در این اثر، بازیگرانی همچون امره کیویلچیم، تاخیر سعیدف، جاوهیر زاکیروف و...، نقش‌های مهم و زنده‌ی خود را با استعدادی فوق‌العاده ایفا می‌کنند.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، تماشای سریال آلپ ارسلان: سلجوقیان بزرگ را از دست ندهید. 

عوامل فیلم
Emre Kivilcim
Emre Kivilcim
بازیگر
بازیگر
Takhir Saidov
Takhir Saidov
بازیگر
بازیگر
Javohir Zakirov
Javohir Zakirov
بازیگر
بازیگر
Emre Kivilcim
Emre Kivilcim
بازیگر
بازیگر
Takhir Saidov
Takhir Saidov
بازیگر
بازیگر
Javohir Zakirov
Javohir Zakirov
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳