خانواده

خانواده
دوبله فارسی

Family

۴۴۰
۹۲%
6
۲۰۲۳
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: ترکیه
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
داستان سریال، روایتگر زندگی خانواده سویکان است. این خانواده، یک خانواده بزرگ و پرجمعیت است که در استانبول زندگی می‌کنند. سرپرست این خانواده، اصلان سویکان است. اصلان، یک مرد جوان و موفق است که یک کلوپ شبانه را اداره می‌کند. او پس از مرگ پدرش، رئیس خانواده شده است. دوین، یک روانشناس جوان است که به خانواده سویکان می‌پیوندد. دوین، به اصلان کمک می‌کند تا با چالش‌های زندگی خانوادگی روبرو شود. در طول سریال، شاهد مشکلات و چالش‌های مختلفی هستیم که خانواده سویکان با آنها روبرو می‌شوند. اگر از تماشای این سریال اکشن لذت بردید، تماشای سریال کلاغ را از دست ندهید.
...
۴۴۰
۹۲%
6
سریال Family محصول کشور ترکیه میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, درام در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال خانواده بازیگرانی چون Kivanç Tatlitug, Serenay Sarikaya, Nur Sürer و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال، روایتگر زندگی خانواده سویکان است. این خانواده، یک خانواده بزرگ و پرجمعیت است که در استانبول زندگی می‌کنند. سرپرست این خانواده، اصلان سویکان است. اصلان، یک مرد جوان و موفق است که یک کلوپ شبانه را اداره می‌کند. او پس از مرگ پدرش، رئیس خانواده شده است. دوین، یک روانشناس جوان است که به خانواده سویکان می‌پیوندد. دوین، به اصلان کمک می‌کند تا با چالش‌های زندگی خانوادگی روبرو شود. در طول سریال، شاهد مشکلات و چالش‌های مختلفی هستیم که خانواده سویکان با آنها روبرو می‌شوند.

اگر از تماشای این سریال اکشن لذت بردید، تماشای سریال کلاغ را از دست ندهید. 

 

عوامل فیلم
Kivanç Tatlitug
Kivanç Tatlitug
بازیگر
بازیگر
Serenay Sarikaya
Serenay Sarikaya
بازیگر
بازیگر
Nur Sürer
Nur Sürer
بازیگر
بازیگر
Kivanç Tatlitug
Kivanç Tatlitug
بازیگر
بازیگر
Serenay Sarikaya
Serenay Sarikaya
بازیگر
بازیگر
Nur Sürer
Nur Sürer
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳