افسانه دریای آبی

افسانه دریای آبی
دوبله فارسی

Legend of the Blue Sea

۸۰۹
۹۷%
8
۲۰۱۶–۲۰۱۷
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۱۶–۲۰۱۷
تماشا
داستان این سریال ماجرای یک پری دریایی را روایت می کند که از دوره چوسان قدیم به سئول امروزی می آید. داستان او با فردی کلاه بردار و دغل باز گره می خورد که با فردی از گذشته ی این پری دریایی رابطه ای عجیب دارد. داستان "Legend of the Blue Sea" علاوه بر عناصر عاطفی و رمانتیک، اجزای فانتزی و ماجراجویی را نیز در خود داراست و تماشاگران را به دنیایی خارق‌العاده و جذاب می‌برد. این سریال به تمامی رده های سنی علاقه‌مند به داستان‌های جذاب و تاریخی پیشنهاد می‌شود این سریال تاثیرگذاری عمیقی در فرهنگ تلویزیونی کره‌ای داشته است.
...
۸۰۹
۹۷%
8
سریال Legend of the Blue Sea محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر کمدی, درام, فانتزی در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. درسریال افسانه دریای آبی بازیگرانی چون Jun Ji-Hyun, Lee Hee-joon, Lee Min-Ho و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال ماجرای یک پری دریایی را روایت می کند که از دوره چوسان قدیم به سئول امروزی می آید. داستان او با فردی کلاه بردار و دغل باز گره می خورد که با فردی از گذشته ی این پری دریایی رابطه ای عجیب دارد.
داستان "Legend of the Blue Sea" علاوه بر عناصر عاطفی و رمانتیک، اجزای فانتزی و ماجراجویی را نیز در خود داراست و تماشاگران را به دنیایی خارق‌العاده و جذاب می‌برد. این سریال کمدی به تمامی رده های سنی علاقه‌مند به داستان‌های جذاب و تاریخی پیشنهاد می‌شود این سریال تاثیرگذاری عمیقی در فرهنگ تلویزیونی کره‌ای داشته است. اگر شما هم به این سریال علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم تماشای سریال آقای ملکه را از دست ندهید. 

عوامل فیلم
Jun Ji-Hyun
Jun Ji-Hyun
بازیگر
بازیگر
Lee Hee-joon
Lee Hee-joon
بازیگر
بازیگر
Lee Min-Ho
Lee Min-Ho
بازیگر
بازیگر
Jun Ji-Hyun
Jun Ji-Hyun
بازیگر
بازیگر
Lee Hee-joon
Lee Hee-joon
بازیگر
بازیگر
Lee Min-Ho
Lee Min-Ho
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳